ברמכר יחליף את מרטן כמאמן הנוער

שינויים במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד. דוד מרטן מאמן הנוער הוחלף ובמקומו ימונה זורי ברמכר מאמן נערים א'. את ברמכר יחליף קובי אדרי שהיה עוזר המאמן בקבוצה הבוגרת. גם מאמן הכושר הוחלף ואת התפקיד ימלא יורם בן דוד.

דוד מרטן מאמנה של קבוצת הנוער של מ.ס אשדוד ובמקומו מונה מאמן נערים א', זורי ברמכר לתפקיד.

קבוצת הנוער של אשדוד נמצאת בתחתית ליגת העל לנוער ובקבוצה החליטו על שינויים. ברמכר שאימן בעבר את הנוער, אימן עד כה את קבוצת נערים א' והוא כאמור מעתה מאמן הקבוצה הבכירה במחלקת הנוער. מי שיחליף את בר מכר כמאמן נערים א', הוא קובי אדרי.

אדרי, שהיה עוזר המאמן של רוני אוואט וגם בתקופתו של יוסי מזרחי, שהוא מנהלה המקצועי כיום של כל מחלקת הנוער, קיבל את התפקיד על הקבוצה שממנה בעתיד יגיעו לקבוצת הנוער. אדרי מאמן מאוד מוערך במחלקה. אגב, גם מאמן הכושר הוחלף. חמי לוי שהיה מאמן הכושר הוחלף ביורם בן דוד.

במחלקת הנוער כזכור היו כבר שני שינויים מאוד מרכזיים. מנדל דוידוביץ' מונה לתפקיד יו"ר המחלקה ויוסי מזרחי מונה למנהל המקצועי. השינויים בעמדת המאמן בקבוצת הנוער, הם פרי החלטה של שניהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך