לוסיו נקנס ב-1500 כנראה לא ימשיך עונה נוספת

לוסיו חלוצה של מ.ס אשדוד שאחר למשחק מול מכבי פ"ת בשבת, נקנס. האם המאמן רן בן שמעון יסתפק בעונש הזה ויכלול אותו בסגל לשני (20.30, הי"א) מול כפר-סבא? באשדוד ינסו בתום העונה לצרף חזרה את מאוריציו קורדיירו. מנגה עדיין בספק.

לוסיו, חלוצה של מ.ס אשדוד, נקנס על ידי הקבוצה ב1500 שקלים, בעקבות האיחור שלו למשחק מול מכבי פ"ת בשבת. כזכור לוסיו איחר ב-10 דקות והמאמן רן בן שמעון לא הכלילו בסגל למשחק.

לא ברור עדיין אם בשני יהיה בסגל מול כפר-סבא (20.30, הי"א). האם בן שמעון יסתפק בעונש הזה או יחליט שדגם מל כפר-סבא החלוץ לא יהיה בסגל הקבוצה. כרגע נראה כי לוסיו לא ימשיך עונה נוספת, מה גם שהוא הגיע בהשאלה.

שם שתמיד עולה בקבוצה הוא מאוריציו קורדיירו. כזכור החלוץ שמשחק בקריית-שמונה לא הגיע במהלך חלון ההעברות בינואר, כי קבוצתו התנגדה. אבל נראה כי לאור העובדה שקורדיירו וקבוצתו הגיעו לפלייאוף התחתון, ייתכן מאוד שהפעם יסכימו להשאילו או אפילו למוכרו.

דולי מנגה עדיין פצוע ולא בטוח שיהיה כשיר למשחק מול כפר-סבא. הוא ינסה להתאמן בימים הקרובים ואז יוחלט על ידי הצוות הרפואי אם יכול להיות בסגל הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך