מחפשים בשני את הניצחון השלישי

מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה, תסיים את הסיבוב השני בבית מול בני הרצליה מהצמרת. לאחר שני ניצחונות רצופים בליגה, תנסה אשדוד להשיג ניצחון שלישי ברציפות. בן אלטיט ישחק למרות הפציעה מהמשחק האחרון. היו"ר קיקוז: "מקווים להפתיע".
ניצחון על הפועל תא

ביום שני מחפשת אשדוד ניצחון שלישי ברציפות. לאחר שני ניצחונות בליגה, מול אילת בבית והפועל ת"א בחוץ, תארח אשדוד בשני (21.00, הקרייה) במשחק האחרון של הסיבוב השני, את בני הרצליה מהמקום השלישי בטבלה. ניצחון נוסף יסלול ככל הנראה את הדרך לעונה נוספת בליגת העל.

באשדוד יישחק בן אלטיט למרות הפציעה שלו במהלך המשחק מול הפועל ת"א. אלטיט פרק את אצבעו והיה נראה כי יש לו שבר. אטבל הסתבר כי הוא סובל מחבלה וכי הוא יוכל לשחק במשחק מול הרצליה. אומנם עם סד, אבל יישחק.

היו"ר מאיר קיקוז יודע את חשיבות המשחק: "ההכנות הן רגילות. אבל אנחנו מאוד מקווים להפתיע את הרצליה מהמשחק ולעשות לנו חג שמח. את המשחק ישפטו עמית בלק, אייל פוהורילס, יוחאי שולמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך