אוואט: "אמרו שלא ניקח נקודות מול קבוצות הצמרת"

רוני אוואט, עוזר המאמן היה מרוצה כמו כל הקבוצה בסיום הניצחון על מכבי פ"ת, 0:1 בדקה ה-89. אשדוד תארח במשחק הראשון של הפליאוף את הפועל כפר-סבא.
אוואט: "אמרו שלא ניקח נקודות מול קבוצות הצמרת"

במ.ס אשדוד צעקות השמחה בחדר ההלבשה לאחר הניצחון הגיעו לכל מקום. שער הניצחון בדקה ה-89 של דן ביטון, הביא לקבוצה 3 נקודות ובסך הכל 28 לפני פתיחת הפליאוף. אומנם הניצחון של כפר סבא על קרית שמונה 1:2, מאוחר יותר מעט אכזב, אבל אשדוד סיימה את הפליאוף במקום ה-9 והיא זקוקה לשני ניצחונות מכסימום להישאר, מתוך 7 משחקים.

אגב המשחק הראשון במחזור הראשון של הפליאוף העליון, יהיה מול כפר-סבא מהמקום ה-12, שרחוקה 7 נקודות מאשדוד. המשחק ייערך באשדוד, שתזכה למשחק אחד יותר בבית, בשל מיקומה.

רוני אוואט, עוזר המאמן שהעביר את המשחק האחרון עלה קווים, בשל הרחקת רן בן שמעון אמר: "לפני שבוע היינו בדקה ה-90 מאוד עצובים היום מאוד שמחים. תכונת המשחק עבדה בצורה יוצאת מן הכלל. ידענו שנצטרך את ההזדמנות שתיים לתפוס את מכבי פ"ת לא מוכנים. ניצחון מאוד חשוב. לנו זה החמצן הלחם שלנו. אני לא חושב שאנחנו צריכים לעשות סיכומים. זה היה ניצחון משמעותי שנותן ביטחון".

זה היה ניצחון של הישארות בליגה?

"אשדוד קבוצה טובה, אי אפשר להגיד שאנחנו קבוצה מקרית. בארבעה משחקים אחרונים לא נתנו לא סיכוי נגד מקום 1-4, הוצאנו 7 נקודות מתוך 12 ואמרו שלא ניקח מהן נקודות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך