דן אותם לעונה נוספת בליגה

שער נהדר של דן ביטון בדקה ה-89 במשחק החוץ מול מכבי פ"ת, ישאיר ככל הנראה את מ.ס אשדוד לעונה נוספת. במחזור הבא ייפתח הפליאוף התחתון והניצחון הוא מקדמה גדולה לאשדוד. החלוץ לוסיו איחר להגיע למשחק והודח מהסגל.
לחיצת יד
ביטון מימין. שער בפנדל

בדקה ה-89 "באצטדיון המושבה" נפל דבר. זה לא רק שער שהפך לשער ניצחון, אלא גם גם קבע אולי כי מ.ס אשדוד תמשיך עונה נוספת בליגת העל. היה זה דן ביטון בשער נהדר שהעניק ניצחון לאשדוד..וככל הנראה "דן" אותה לעוד עונה בליגה הבכירה. במחזור הבא ייפתח הפליאוף התחתון וזו מקדמה ענקית לאשדוד.

אשדוד שיחקה נכון. קו של 5 בהגנה עם 3 בלמים ועוד קו של ארבעה בקישור עם דין דוד בהתקפה. אשדוד ידעה לעצור את ההתקפות הרבות של מכבי פ"ת ולבסוף "עקצה" אותה. זה עבד גם מול באר שבע, עד הדקה ה-90, הפעם זה "התקזז" ואשדוד היא זו שלקחה את הנקודות סמוך לדקה ה-90. מחמאות לרן בן שמעון שמאז שהגיע הקבוצה עם 7 נקודות מתוך 12 ועוד מול הקבוצות הבכירות.

בדקה ה-2 כדור של בלם מכבי פ"ת, עומר דנינו המצוין, פגש את הקורה של ג'ראפי. דן ביטון אולי רמז על מה שיהיה כשבדקה ה-14 החמיץ מצב טוב ובעט לידי שוער פ"ת, דני עמוס. בדקה ה- 68, הציל ג'ראפי שער בטוח, מכדור שפגע ברגלו של חאתם עבדל חמיד וניר ברדע מנע שער בגלישה על הריבאונד.

אשדוד התחילה בעשר הדקות האחרונות להיכנס טוב למשחק ודקה לסיום זה גם עבד לה, עם השער אולי החשוב ביותר העונה ועוד איזה שער. אור אינברום  מסר לדן ביטון כדור במתפרצת,. ביטון סובב כדור מדהים לפינה השמאלית העליונה של דני עמוס 0:1 ענק לאשדוד.

מי שלא נכלל בסגל, הוא לוסיו. לוסיו איחר להגיע לאצטדיון בפ"ת. הוא ביקש להגיע בכוחות עצמו ואיחר בכ-10 דקות רבע שעה. בן שמעון החליט במקום לא להכלילו בסגל. כרגע נראה כי בן שמעון יסתפק בעונש הזה.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי,  בן זקן ( מושל 72), עבד אלחמיד, סירושטיין,  ברדע,  ברוצ'יץ',מונד, קינדה ( בקל 80), ביטון,  אינברום ,  דוד (בן בן יאיר 84).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך