מסתמן ההרכב מול באר שבע יפתח מול פ"ת

ההרכב ששיחק מול הפועל באר שבע, ימשיך ככל הנראה לקבל קרדיט במשחק בשבת (18.00, "המושבה") מול מכבי פ"ת, מחזור לפני הפלייאוף. ויגור הברזילאי הגיע לבנות עם הקבוצה ועזב. מנגה ועזריאל ייעדרו.
אוחנה על המגרש
אוחנה פעם אשדוד, עכשיו באר שבע. (צילום: טל אקוקה)

מ.ס אשדוד נערכת לקראת המשחק מול מכבי פ"ת בשבת (18.00, "המושבה). באשדוד מעריכים מאוד את יכולתה של מכבי פ"ת, אבל רוצים לחזור עם נקודות מהמשחק האחרון בליגה הסדירה. עוזר המאמן רוני אוואט אמר: "חשוב לצבור נקודות במשחק הזה, בכדי להגיע למיקום שייתן לנו יותר משחקים ביתיים.

לגבי ההרכב, נראה כי ההרכב ששיחק מול הפועל באר שבע ימשיך לקבל מהמאמן רן בן שמעון קרדיט. אשדוד תשחק עם 3 בלמים ועם דין דוד או לוסיו בחוד. לבן שמעון אגב זה יהיה משחקו האחרון של בן שמעון מחוץ לקווים. במחזור הבא, בו יתחיל הפליאוף התחתון, הוא יחזור לדשא. מי שייעדרו הם דולי מנגה וחן עזריאל, שהתאמנו בצד, אבל אינם כשירים. לעומת זאת מסתמן כי אור אינברום יישחק.

הקשר הברזילאי ויגור עזב את הקבוצה. ויגור שנפצע אגב בכף רגלו וגם כך נעדר ממשחקי הקבוצה, הבין שלא יקבל דקות משחק בקבוצה. הצדדים נפגשו, הגיעו להסכמה והוא חזר לברזיל.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן, סירושטיין, מחמיד, ברדע, ברוצ'יץ', מונד, קינדה, אינברום, ביטון, דוד (לוסיו)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך