דולי מנגה קשר מ.ס ייעדר בשבת אינברום בספק

דולי מנגה, קשרה של מ.ס אשדוד ייעדר מהמשחק בשבת (18.00, "המושבה"), מול מכבי פ"ת. זה יהיה המשחק האחרון בליגה הסדירה לפני הפליאוף התחתון. גם אור אינברום (ששוחרר מאימוני הנבחרת הצעירה), חן עזריאל ומשה אוחיון עדיין בספק. גדי קינדה פתח בהרכב הנבחרת במשחק האימון מול הנבחרת הצעירה. נראה כי בן שמעון ימשיך עם הרכב שלושת הבלמים.

במ.ס אשדוד נערכים למשחק החשוב בליגה בשבת, מול מכבי פ"ת (18.00, "המושבה"), שיהיה המשחק האחרון בליגה הסדירה, לפני פתיחת הפליאוף התחתון. אשדוד עם 25 נקודות וצריכה כל נקודה לפני  הפליאוף.

כבר עתה ברור כי דולי מנגה, קשרה של הקבוצה לא יישחק. הוא עדיין פצוע וברור שהוא לא ייכלל בסגל. מי שלא ברור אם יוכלו אף הם לשחק, אור אינברום שסובל ממתיחה קלה בשריר האחריו ולכן שוחרר מהנבחרת הצעירה,  חן עזריאל ומשה אוחיון. שניהם אומנם התאמנו שני אימונים, אבל עדיין רק לקראת המשחק ידעו אם הם כשירים והאם רן בן שמעון יוכל להשתמש בהם במשחק.

אגב זה יהיה משחקו האחרון של רן בן שמעון מחוץ לקווים. כזכור הוא קיבל עונש הרחקה בן 4 משחקים ובינתיים עומד על הקווים עוזר המאמן רוני אוואט. בפליאוף התחתון יחזור בן שמעון למקומו על הדשא. אגב נראה כי רן בן שמעון ימשיך עם הרכב של שלושה בלמים, שעבד מצוין מול באר שבע (שער רק בדקה ה-90) וחיפה.

גדי קינדה ערך אתמול את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת. קינדה פתח בהרכב במשחק מול הנבחרת הצעירה, שם יש לאשדוד 3 נציגים, אור אינברום, (ששוחרר כאמור) ניר ברדע, שפתח בהרכב ודין דוד. הנבחרת הבוגרת גברה 0:2 על הצעירה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך