לשחקנים ישראלים כדאי לשחק במ.ס אשדוד

מ.ס אשדוד נמצאת בראש קבוצות הכדורגל בישראל אשר משתפת שחקני בית ונותנת במה לשחקנים ישראלים. באשדוד פועלת האקדמיה לכדורגל, חזונו של ג'קי בן זקן ואת התוצאות רואים על הדשא. אגב היא מקדימה את כל קבוצות הדרום בליגת העל, באר שבע ואשקלון
תמונה של הנבחרת

אם אתם הורים לשחקני כדורגל צעירים אחד המקומות הכי כדאיים לכם לשלוח את הילדים הוא למ.ס אשדוד. אשדוד נמצאת בצמרת קבוצות ליגת העל בכל הקשור לשיתופם. כך עולה מטבלה שפורסמה בימים אלה בכלי התקשורת.

אשדוד שלישית בשיתוף שחקני בית יותר מקבוצות בכירות בכדורגל הישראלי כמו מכבי ת"א, הפועל באר שבע ועוד. אגב אשדוד חמישית בגידול שחקני כדורגל שהגיעו לליגת העל וגם כאן היא מקדימה קבוצות כמו בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע. למעשה באזור הדרום, בו נמצאות באר שבע ואשקלון, הכי כדאי לשחקן ישראלי לשחק באשדוד, כי הסיכויים שיישחק הם הגבוהים ביותר.

אין ספק שהדברים הם תולדה של "האקדמיה לכדורגל" שהקים ג'קי בן זקן. האקדמיה היא חזונו של בן זקן מאפשרת לשחקנים צעירים לקבל את כל המעטפת הדרושה להם ואת התוצאות רואים על הדשא. רבים מבוגרי האקדמיה משחקים באשדוד ובקבוצות בכירות אחרות בישראל ובאירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך