זומבה למימון מאבק משפטי

זה לא קורה הרבה. טל נחום ז"ל, שאהבה זומבה ורקדה במשך שנים, נהרגה בתאונת דרכים במקסיקו. מ' וט', הישראלים החשודים לכאורה שנהגו, נמלטו ממקסיקו לארץ. עכשיו חבריה מארגנים כסף דרך שיעורי זומבה שיינתנו בכל הארץ, למאבק המשפטי. אחד מהם יתקיים באשדוד במועדון "לזוז", ביום שני (13.3, 20.00) ותעביר אותו בהתנדבות מלאה, אסתי דיטשי אדר מאשדוד משפחתה של טל מגייסת גם תמיכה באמצעות פלטפורמת מימון ההמונים "גיב-בק" (giveback) ודף פייסבוק.
זומבה למימון מאבק משפטי

דרך הזומבה, רוצים להעמיד לדין.

זה לא קורה הרבה, אבל ביום שני הקרוב (13.2) ייערך בכל הארץ מפגן תמיכה לא שגרתי במסגרתו יקדישו בעשרות מוקדים ברחבי הארץ, שיעורי זומבה לזכרה של טל נחום ז"ל, ממבשרת ציון, מתאמנת זומבה שנהרגה בתאונת דרכים במקסיקו. הקדשת השיעור נועדה להעלאת המודעות לטובת המאבק למיצוי הדין עם החשודים לכאורה שנהגו ברכב, בו היא מצאה את מותה – מ' וט' הישראלים ולעזרה במימן הכספי לשם כך.

מפגן אחד ייערך גם בעיר אשדוד, אסתי דיטשי אדר, מדריכת זומבה,  בחרה להצטרף לקבוצה ולהדריך שעה מיוחדת מוקדשת לטל ביום שני 13.3 בשעה 20.00 בערב, במועדון "לזוז", באשדוד.

משפחתה של טל מגייסת תמיכה ומימון למאבק המשפטי גם באמצעות קמפיין מימון המונים בפלטפורמת גיב-בק (giveback) תחת השם "צדק למען טל נחום", ובדף הפייסבוק "זוכרים את טל נחום ומחייכים" שכבר צבר אלפי עוקבים.

טל נחום ז"ל, בת 21 במותה, יצאה במאי 2015 לחופשה במקסיקו, שם היא פגשה את מ' וט', עמיתים לעבודה שהכירה כנהגים ומאבטחים בשיירת ראש הממשלה. הם סיכמו לנסוע למחרת לטיול למפרץ בקלאר. מ' וט' שכרו את הרכב, ואחד מהם נהג בו לכאורה, על פי דברי המשפחה. טל נרדמה במושב האחורי של הרכב.

על פי קביעת משטרת מקסיקו, הרכב נסע במהירות מופרזת של כ 160 קמ"ש תוך שהוא נכנס לנתיב האטה (שבו מותרת מהירות של 40 קמש בלבד). הוא התרסק לתוך לתוך אוטובוס שעמד במסלול פניית פרסה. טל נפצעה אנושות ומותה נקבע כעבור מספר שעות. לאחר התאונה,  השניים יצאו לאחר התאונה ממכסיקו . אגב כתבה על כך נערכה גם בתכנית "עובדה".  הוריה של טל- רוני ותמר, משפחתה וחבריה של טל החליטו לפתוח במאבק ציבורי ומשפטי נרחב  על מנת לנסות לשפוך אור על האירוע בכדי למצות את הדין.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך