קינדה הוזמן לראשונה בקריירה לנבחרת. "הגשמת חלום"

כבוד למ.ס אשדוד. לא פחות מארבעה משחקני הקבוצה זומנו לנבחרות של ישראל. גדי קינדה לראשונה בקריירה שלו זומן לנבחרת הבוגרת. לנבחרת הצעירה זומנו, אור אינברום, ניר ברדע ודין דוד. שתי הנבחרות יישחקו בניהן בנשר ברביעי (18:00). קינדה: "אני מאושר".

מ.ס אשדוד ממשיכה לעשות כבוד. ארבעה משחקני הקבוצה, זומנו לנבחרות ישראל. גדי קינדה לנבחרת הבוגרת לראשונה בקריירה שלו ואור אינברום, דין דוד וניר ברדע לנבחרת הצעירה.

היכולת של גדי קינדה, קשרה של מ.ס אשדוד לא נעלם מעיניי המאמן הלאומי אלישע לוי. לוי זימן את סגל הנבחרת הבוגרת להתכנסות ביום שלישי ולמשחק מול הנבחרת הצעירה בנשר ברביעי (18:00), אבל עם הפנים לקראת ספרד . קינדה: זה חלום שהתגשם. אני מאושר חיכיתי לזה זמן רב". המשחק מול הנבחרת הצעירה הוא חלק מההכנות שלנו לקראת מפגש החוץ הקרוב עם ספרד (24.3) ושל הנבחרת הצעירה מול קפריסין (23.3).

הסגל המלא: שוערים: אריאל הרוש (הפועל ת"א), מחמוד  קנדיל (בני סכנין), בוריס קליימן (בית"ר ירושלים). הגנה: דור אלו (מכבי פ"ת), אלי דסה (מכבי ת"א), אורן ביטון (הפועל ק"ש), שיר צדק (הפועל ב"ש), איתן טיבי (מכבי ת"א), עומר דנינו (מכבי פ"ת). קישור: דוד קלטינס (בית״ר ירושלים), דור פרץ (הפועל חיפה), דן איינבינדר (בית"ר ירושלים), גידי קאניוק (מכבי פ"ת), גדי קינדה (מ.ס.אשדוד), שרן ייני (מכבי ת"א), דור מיכה (מכבי ת"א), חנן ממן (הפועל חיפה), עידן ורד (בית"ר ירושלים). התקפה: איתי שכטר (בית"ר ירושלים), בן שהר (הפועל ב"ש), אלירן עטר (מכבי חיפה), מיכאל אוחנה (הפועל ב"ש), טל בן חיים (מכבי ת"א).

מאמן הנבחרת הבוגרת אלישע לוי, אמר לקראת המשחק: "אני שמח על כל הזדמנות שיש לנבחרת הבוגרת ולכל נבחרת אחרת כחול-לבן, לבקר, להתאמן ולשחק בערים שונות ברחבי ישראל".

אבל בכך לא תמו הזימונים של שחקני מ.ס לנבחרות. שלושה שחקנים נוספים זומנו לסגל הנבחרת הצעירה. הקשר אור אינברום, שנמצא בכשור מצוין, הבלם ניר ברדע שמקבל דקות רבות לאחרונה בהרכב והחלוץ דין דוד.

הנבחרת הצעירה, שלא העפילה בסופו של דבר  ליורו 2017, מתכוננת לקראת הקמפיין הבא שלה, מוקדמות יורו 2019. היא הוגרלה לבית 5 ביחד עם גרמניה, אזרבייג’ן, קוסובו, נורבגיה ואירלנד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך