אוואט: "מתסכל כי היינו ראויים לנקודה"

רוני אוואט עוזר המאמן של רן בן שמעון במ.ס אשדוד, היה בסיום המשחק מול באר שבע במוצאי שבת מאוכזב מההפסד בדקה ה-90. המחזור האחרון בליגה יהיה בשבת מול מכבי פ"ת ולאחר מכן הפליאוף התחתון. אוואט: "נעשה הכל להגיע כמה שיותר מהר לחוף מבטחים".

הפנים של רוני אוואט אמרו הכל בסיום המשחק מול באר שבע, בו ספגה מ.ס אשדוד שער בדקה ה-90 שמנע ממנה תיקו מוצדק. אוואט, עוזר המאמן של בן שמעון המורחק, אמר בסיום: "מאוד מסתכל כי היינו ראויים לנקודה. ידענו להתמודד עם הלחץ של באר שבע. עד הדקה ה-70 היינו שווים אפילו יותר. לספוג שער בדקה ה-90 זה מאכזב, אבל שוב פעם גם הדקה-90 היא חלק מהמשחק.

על החילוף של גדי קינדה, מהבולטים לקראת הסיום, במצב של 0:0 אמר: "רצינו לרענן את השורות. גדי היה קצת עייף. היה חשוב לצרף שחקן מטרה בחלק הקדמי. שייתן מנוחה לקו ההגנה ולקשרים".

אוואט הוסיף: "מול מכבי פ"ת השוונו בדקה ה-93. מי שראה היום את הקבוצה ראה מחויבות. אנחנו קבוצה טובה בקו התקדמות ובטוח שבמשחקים הבאים, המזל או היכולת בדקות האחרונות תאפשר לנו לנצח משחקים. צריך לזכור במצב שאנחנו נמצאים בו. אנחנו במצב לא הכי פשוט, אנחנו במלחמת קיום וזה משפיע. יש לנו קבוצת כדורגל טובה שבאה עם אמונה הרובה אומץ וזה מאכזב ומתסכל".

לקראת הפליאוף התחתון שיפתח בעוד מחזור אחד, לאחר המשחק בשבת מול מכבי פ"ת, בחוץ, אמר:  "את הסיכומים לקראת הפליאוף נעשה במחזור האחרון בעוד שבוע לאחר מכבי פ"ת, השאיפה שנעשה הכל בכדי להגיע כמה שיותר מהר לחוף מבטחים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך