יועץ מנטאלי מונה למ.ס אשדוד

כמו בכל קבוצה בשנים האחרונות, גם במ.ס אשדוד, הביא רן בן שמעון יועץ מנטאלי. מי שמונה לתפקיד הוא פסיכולוג הספורט, אלעד אשכנזי שמלווה אותו שנים. רוי בייגל השוער השני, עשוי להיות בסגל במקום רועי משפתי הפצוע. אוואט: "צריך להיות מוקדים מול באר שבע 90 דקות".
יועץ מנטאלי מונה למ.ס אשדוד

כפי שנכתב בעיתון ״המגזין״, מינה רן בן שמעון יועץ מנטאלי, את פסיכולוג הספורט אלעד אשכנזי. רן בן שמעון מביא עימו בדרך כלל לקבוצות בהן הוא נמצא את אלעד וכך גם במ.ס אשדוד. הוא מלווה אותו עוד מתקופתו בקרית שמונה לפני 6 שנים, אז זה נגמר באליפות היסטורית.

אגב הוא כבר ישב בשני המשחקים האחרונים של מ.ס אשדוד על הספסל של אשדוד. אשכנזי כבר עורך שיחות עם שחקני הקבוצה לפני האימון ולאחר המשחקים. כמו בשישי עם אור אינברום.

לגבי ההרכב למשחק מול באר שבע, במוצאי השבת (20.30) נראה כי הקבוצה תשחק בשלושה בלמים, כשניר ברדע, ייכלל בהרכב, למרות חזרתו של חאתם עבדל חמיד. אגב השוער השני רועי משפתי פצוע ושוער הנוער רוי בייגל התאמן עם הבוגרים ועשוי להיות השוער השני בסגל. לא ברור אם דולי מנגה יהיה כשיר וגם אם יהיה, לא בטוח שיבוא על חשבון בנצי מושל.

עוזר המאמן רוני אוואט שיעביר את המשחק מול באר שבע בגלל הרחקתו של בן שמעון, אמר: "באר שבע קבוצה מאוד מאוד איכותית ויש הבדל גדול בינן לבין מכבי חיפה. זו קבוצה שאתה צריך להיות ממוקד 90 דקות. באר שבע יכולה להעניש גם בחלקים הפחות טובים של. צריך לצמצם את החוזקות של באר שבע. יחד עם זאת משחקים 11 מול 11".

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן, עבדל חמיד, סירושטיין, ברוצי'ץ', ברדע, מונד, קינדה, אינברום, מושל (מנגה), לוסיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך