פרוייקט האוכל הגדול: "טעים להכיר – מטבחים פתוחים"

החברה לתיירות-אשדוד, בשיתוף המחלקה לקשרי חוץ בעירייה, יזמו פרויקט קולינארי מקורי המזמין את תושבי העיר לפתוח את בתיהם בפני הציבור הרחב ולהציג בפניהם את עולמם הקולינארי
סלט ירקות

העיר אשדוד התברכה במרקם חברתי ורב תרבותי נדיר בנוף הישראלי. קהילות רבות קבעו בה את ביתם והעשירו את חיי העיר וההווי המקומי בשלל טעמים, ריחות וצבעים, התורמים להפיכתה של העיר לשם דבר בתרבותה הקולינארית.

החברה לתיירות בשיתוף המחלקה לקשרי חוץ בעיריית אשדוד יזמו פרויקט חדש ומקורי בשם "טעים להכיר – מטבחים פתוחים", אשר יביא לידי ביטוי את העולם הקולינארי המקומי תוך שילוב עם מסורות האירוח האופייניות לעיר ותושביה.

על פי המתוכנן, יתקיימו סיורים של קבוצות מאורגנות מראש – במהלכם יתארחו המבקרים בבתי התושבים בני העדות השונות – ויזכו ללמוד על מורשתם התרבותית ומסורתם הקולינארית – וכמובן גם לטעום ממנה נבחרת.

תושבים המעוניינים להשתתף במיזם ולפתוח את בתיהם לציבור המבקרים הרחב (עד 30 איש בסיור), מוזמנים להגיש את הצעותיהם לאירוח (אשר תיבחנה ע"י צוות מומחים מן התחום), כאשר על כל הצעה לכלול את הפרטים הבאים: סיפור רקע על המנה הנבחרת להגשה, המתכון, סגנון הגשת המנה – ומחירה המבוקש.

את ההצעות יש להגיש עד לתאריך ה-15 במרץ 2017, באמצעות כתובת המייל הבאה: ashdodbatim@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך