"הזמנתי חבילה במאות שקלים ועכשיו אני מגלה שהיא נגנבה מהמשאית"

משאית של חברת epost נפרצה ולקוחות גילו שהחבילה שלהם אבדה. אחרים קיבלו הודעת סמס ובה עדכון על הגניבה, כנסו ותדעו מה צריך לעשות כדי לקבל בחזרה את הכסף
"הזמנתי חבילה במאות שקלים ועכשיו אני מגלה שהיא נגנבה מהמשאית"

לקראת החגים כמות ההזמנות דרך האינטרנט הולכת וגדלה, ותושבים רבים מקדימים לעשות את הזמנותיהם, זאת כדי לקבל אותם ללא איחורים לא צפויים, אלא שככל הנראה גם חלק מאלה שהקדימו הזמנותיהם יאלצו להמתין או אפילו לא לקבל כלל את ההזמנה.

עיתון ידיעות אחרונות מפרסם אמש כי לקוחות מישראל של קמעונאית האונליין הבריטית, אסוס (ASOS), גילו כי החבילות שהזמינו – נגנבו. מסתבר שמישהו פרץ למשאית חברת המשלוחים epost, איתה עובדת אסוס, ולקח משם חבילות שהגיעו ארצה מאסוס ומאתרים אחרים.
 
אחת מהלקוחות העלתה את ההודעה שקיבלה על הגניבה, בקבוצת אסוס ישראל- Asos Israel. בתמונה נראה סטטוס החבילה – לפי העדכון האחרון – היא "אבדה". הלקוחה פנתה לחברת הבלדרות ושם נאמר לה שהחבילה נגנבה.

לקוחה אחרת כתבה: "גם החבילה שלי נגנבה.. קיבלתי סמס לפני שעתיים, לפיו היתה גניבה ב-26 בפברואר. אני ממליצה לשלוח הודעה לאסוס בפייסבוק, שירות לקוחות מעולה, עונים ממש מהר, הם כבר עכשיו שלחו לי את ההזמנה מחדש ללא חיוב חוזר".

לאתר 'אשדוד אונליין' פנתה תושבת העיר שסיפרה "הזמנתי חבילה במאות שקלים ופתאום אני מגלה שהיא נגנבה, הבנתי שפרצו לרכב של חברת השליחויות ואני מאמינה שאקבל את כספי בחזרה"

מנכ"ל epost אמר ל-ynet שאכן פרצו לרכב של החברה: "הפריצה אירעה באמצע היום בלוד. לקחו חבילות של אסוס ושל לקוחות אחרים. מדובר בחבילות בודדות, 20 חבילות נגנבו. הגשנו תלונה במשטרה והודענו ללקוחות.
 
"עוד נגנבו: חבילות של לקוחות חברות קפה, מוצרים לסלולר. זה לא קורה הרבה, אבל זה קורה. היה לנו חשוב לעדכן את הלקוחות באונליין שיש תקלה ולפעול לקבלת הכסף בחזרה. כנראה שיש איזה גנב שמסתובב עכשיו עם ג'ינס קצר ונעלי אולסטאר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך