רק רבע

מ.ס אשדוד כצפוי לא עלתה לחצי גמר גביע המדינה. אשדוד נוצחה 2:0 במשחק הגומלין ברבע הגמר מול בני יהודה, בהרכב שני, לאחר שכבר נוצחה במשחק הראשון 4:1. עכשיו היא תתמקד בליגה, במוצאי השבת מול באר שבע.

בשורה התחתונה זה היה צפוי. מ.ס אשדוד לא העפילה לחצי גמר גביע המדינה ונעצרה ברבע הגמר. אשדוד הגיעה למשחק הגומלין מול בני יהודה שהיא בפיגור 4:1, מהמשחק הראשון באשדוד, עם סיכוי נמוך לעבור לחצי. זה נגמר 0:2 לבני יהודה שתמשיך לחצי הגמר.

אשדוד שיחקה  בהרכב שני. מראש נשמרו השחקנים למשחק במוצאי שבת (20.30, הי"א), מול באר שבע. אבל אם היו לאשדוד עוד תקוות הן נסתיימו בדקה ה- 49. פדרו גלבאן הרים כדור חופשי מהקצה השמאלי של רחבת ה-16 וטל כחילה הקדים את כולם ושפשף אותו בראשו ופנימה 0:1 לבני יהודה ו-1:5 בסיכום הכללי.

23 דקות לסיום שוב אולי מיני תקווה. דולב חזיזה, שחקן בני יהודה נפגע ונטש את המשחק. בני יהודה ביצעה את כל החילופים ונותרה עד לסיום בעשרה שחקנים. אבל גם בעשרה שחקנים היא כבשה.  יונתן כהן הוסיף את השער השני (87) לבני יהודה, בכדור מדויק לפינה הרחוקה של ג'ראפי שיצא אליו. תם ונשלם.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, אלאן וויגור (אור אינברום, 46), חאתם עבד אלחמיד (מיקי סירושטיין, 46), ניר ברדע, אדיר טובול, בן בן יאיר, גיאורגי באטייב, דן ביטון, עידו דוידוב (דין דוד, 77), סנדרו גוטאל ולוסיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך