כואב: חבריו של האשדודי הצעיר שנרצח בטיילת בת ים מספרים ונפרדים

אמש נרצח בטיילת בת ים צעיר תושב אשדוד בשם אביחי וועקנין, ששימש כמאבטח של אחד מראשי ארגון הפשע בארץ, תיעוד שהגיע לידינו מראה את השניות הראשונות לאחר הירי, וגם עדותו של חברו מזירת הרצח הקשה
כואב: חבריו של האשדודי הצעיר שנרצח בטיילת בת ים מספרים ונפרדים

ע"פ הערכות של המשטרה חמוש שרכב על אופנוע ירה למוות בתושב אשדוד צעיר כבן 27 בטיילת בבת ים. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בצעיר העונה לשם אביחי ועקנין פעולות החייאה ובסופן קבעו את מותו במקום. על פי המשטרה, ההרוג הוא מאבטח של עבריין מוכר כפי שפרסמנו הבוקר.
 
מבלים בטיילת סיפרו כי רוכב האופנוע נצמד לסקודה שחורה שבה נסע המאבטח וירה לעברו מספר רב של כדורים. היורה נמלט מהמקום והמשטרה מנהלת אחריו מצוד. כוחות במקום חוקרים את הזירה וגובים עדויות, והוקמו מחסומים באזור בת ים, חולון ותל אביב. בנוסף המשטרה מחפשת אחר רכב מסוג מזדה שנמלט מהזירה.

חברו של אביחי אמר: "ניסו לחסל אותו כבר הרבה זמן, ובסוף הצליחו לעשות את זה. רק שלשום הוא החליף את התמונה שלו בוואטסאפ, ושם תמונה שלו עטוף בטלית ותפילין. לפני שנה שרפו לאימא שלו את הדירה. הוא היה הולך עם שכפ"ץ בגלל שחשש לחייו, הוא היה סורק את הרכב שלו כל פעם כדי לראות שלא שמו לו מטען".
 
החבר סיפר עוד: "אחרי הצהריים הוא בא אליי להחליף רכבים, ולפני זה הוא הלך לאכול במסעדה בטיילת ושם את השכפ"ץ ברכב. כשהוא חזר לרכב השכפ"ץ היה מונח במושב לידו. כשירו בו הוא לא היה מוגן". החבר הוסיף כי הנרצח היה חייב כספים רבים ולעתים נאלץ לישון ברכבו. "הוא היה מלאך, חבל שככה רצחו בחור צעיר".

בקרב חבריו ובני משפחתו תושבי העיר מספרים כי "כבר מספר חודשים שאביחי אינו מתגורר באשדוד, אך את כל ילדותו וצעירותו הוא העביר בבית הוריו ברובע א' וכל מי שגר שם מכיר אותו ואת המשפחה הנפלאה שלו, הוא בסה"כ ילד טוב עם לב רחב שנפל בין הכיסאות, ואכל אותה ע"כ, היו לו חובות והוא היה חייב לנסות להתרומם איכשהו אז הוא פנה לעולם הזה ששם הכסף הקל, אך הוא אף פעם לא התערבב יותר מדיי, ולמרות זאת זה הגיע אליו".

לארי סמרה, סגן מפקד משטרת מרחב איילון, מסר לאחר האירוע, כי "סמוך לרבע לשש בערב התקבל דיווח על אירוע ירי. כוחות שלנו שהגיעו למקום פגשו בגבר ירוי בפלג גופו העליון. כוחות מד"א שהגיעו למקום טיפלו בו וקבעו את מותו. אנחנו כרגע אוספים ממצאים בזירה ומתחקרים עדים. מדובר באירוע פלילי וזה כל מה שאני יכול להגיד כרגע".

מחקירה ראשונית של המשטרה ומעדויות שנאספו בזירה לא ניתן לקבוע עדיין האם בוצע הירי לעברו של הקורבן מאופנוע שנצמד לרכב הסקודה השחור שבו נהג או מרכב שחלף במקביל אליו וממנו בוצע ירי שגרם לפציעתו האנושה ובסופו של דבר למותו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך