חיסול בעולם התחתון: אביחי ועקנין נרצח אמש בבת ים

אביחי ועקנין - תושב אשדוד בן 27 נרצח אמש בבת ים לאחר שנורה מקרוב, מדובר על צעיר המתגורר ברובע א' ודמות מוכרת מאוד באשדוד בה גדל והתחנך
חיסול בעולם התחתון: אביחי ועקנין נרצח אמש בבת ים

הצעיר שנורה למוות אמש (שני) בידי אופנוען בטיילת בבית ים הוא אביחי ועקנין, בן 27 מאשדוד, ששימש נהגו ומאבטחו של העבריין קובי אמסלם. ועקנין חוסל בידי אופנוען שנצמד לרכבו בפינת הרחובות ירושלים ובן גוריון בבת ים, ויעד החיסול היה אמסלם עצמו.

סמוך ל-17:40 התקבל דיווח על ירי על רכב ברחוב בן גוריון, רחוב הטיילת של בת ים. כוחות מד"א ומשטרה שהוזעקו למקום איתרו בזירה פצוע אנוש מחוסר הכרה. צוותי הרפואה ביצעו פעולות החייאה אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו בזירה. על פי דיווחי עדי ראייה מזדמנים, מהמקום נמלט רכב וכוחות משטרה מבצעים סריקות אחריו.

חובש רפואת חירום וכונן מד"א על אופנוע, חגי נתני, שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגענו ראינו את הפצוע, צעיר כבן 27, שוכב על הכביש בסמוך לרכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, אבל הפציעה היתה קשה מאוד ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

מי שהיה על פי הערכה היעד לחיסול, הוא יעקב (יענקלה) אמסלם מתל אביב, עבריין בכיר וחתנו של בן סוטחי מכפר שלם בתל אביב הנחשב לאויב מספר אחד של ארגון מוסלי. בשלב זה המשטרה אינה מדווחת אם אמסלם היה אף הוא ברכב ונמלט.

הצעיר שנרצח היינו דמות מוכרת בעיר אשדוד והתגורר מרבית שנותיו ברובע א', שם הוא גדל ולמד מאז קטנותו, משפחתו הוכתה בהלם לאחר קבלת הבשורה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך