בשלישי גומלין רבע הגמר מול בני יהודה. החלה מכירה מוקדמת לבאר-שבע

בשלישי (20.55), תפגוש מ.ס אשדוד את בני יהודה לגומלין רבע גמר גביע המדינה. אשדוד בפיגור של 4:1. נראה כי חלק השחקנים ינוחו לקראת באר שבע במוצ"ש. חן עזריאל ומשה אוחיון פצועים. החלה המכירה המוקדמת למשחק מול באר-שבע.

בשלישי (20.55), תצא מ.ס אשדוד למשחק במסגרת גומלין רבע גמר גביע המדינה, מול בני יהודה. המשחק ייערך באצטדיון המושבה, מגרשה של בני יהודה.

התוצאה מהמשחק הראשון היא 1:4 לבני יהודה ויהיה קשה למ.ס לחזור מתוצאה כזו, אבל זה כדורגל. נראה כי מאמן הקבוצה רן בן שמעון יאפשר מנוחה לחלק מהשחקנים, בגלל חשיבות המשחק מול באר שבע במוצאי השבת, באשדוד.

נראה כי הקבוצה תשחק עם חלק גדול משחקני ההרכב השני שלא שיחקו מול חיפה. מי שבטוח ייעדרו הם חן עזריאל , שסובל ממתיחה בשריר וינוח ומשה אוחיוון שייעדר עד ראשון. רועי משפתי אמור היה לשחק אבל נפצע ויואב ג'ראפי יישחק. סנדרו גואטל החלוץ אמור לפתוח בהרכב לראשונה, כמו עידו דוידוב  גם ויגור יחזור להרכב ואדיר טובול ישחק כמגן. חאתם עבדל חמיד יישחק כבלם מאחר ולא שיחק מול חיפה ורוצים להכשירו לקראת באר שבע. נראה כי בעמדת המגן יש התלבטות בין בן בן יאיר לאלן ויגור, שהגיע בכלל כקשר.

אשדוד כבר מתכוננת לבאר שבע, כאמור במוצאי השבת (20.30). בהודעה שהוציאה הקבוצה נמסר: החלה מכירת הכרטיסים למשחק הליגה הקרוב של מ.ס. אשדוד מול הפועל ב"ש (שבת 20:30). לאוהדי הקבוצה האורחת הוקצתה כמות של 2500 כרטיסים. המחיר לכרטיס הוא 50 ש"ח אחיד (לפני עמלת משרד כרטיסים) וכרגע ניתן לרכוש באתר האינטרנט של "הכרטיס" http://www.hakartis.co.il/EventPage.aspx?id=590 החל מיום ד', ניתן יהיה לרכוש כרטיסים גם בבוטיק הקפה "זהב שחור" ברחוב תש"ח 5 באשדוד".

אגב בקבוצה הודיעו כי לפני המשחק מול באר שבע, במוצאי השבת, ייערך טקס הוקרה לשי הולצמן.  הולצמן שחקנה לשעבר של אשדוד, הוא מלך שערי הקבוצה בכל הזמנים.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן יאיר, אל חמיד, ברדע, טובול, יבטאייב, דוידוב, ביטון, מנגה, דוד, גוטאל,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך