מסע הגניבות והבזבוזים של תושב אשדוד הסתיים בכלא

תושב אשדוד הגיע עד לכפר סבא כדי לצאת למסע גניבות וביזבוזים שבסופו נעצר ונשלח למאסר עד תום ההליכים נגדו
פריצה

כתב אישום חמור הוגש נגד תושב אשדוד, בן 36, שמואשם בפריצה לארבעה בתי עסק בכפר סבא וגניבת רכוש וכסף.

על פי כתב האישום, שהוגש לבית משפט השלום בפ"ת, באמצע חודש פברואר הגיע הנאשם ברכבו לעסק בשם "קינג מייט" ברחוב התע"ש בכפר סבא ופרץ לעסך ע"י כך שהזיז באמצעות לום קרשים אשר סגרו את דלת הכניסה. עם כניסתו לעסק, גנב 2,500 שקל שהיו מתחת לקופה ועזב את המקום.

עוד עולה מכתב האישום כי באותו בוקר הוא הגיע גם לפיצריית "אקסטרים" ברחוב ויצמן ופרץ לתוך העסק בכך שעיקם את משקוף פתח הדלת באמצעות לום. הוא נטל מהקופה 4,526 שקל, מכשיר טלפון נייד וכן ארנק שבתוכו שלושה כרטיסי אשראי. בהמשך ביצע מספר רכישות באמצעות כרטיסי האשראי בסך כולל של 3,030 שקל.

במהלך החקירה התברר כי כשלושה שבועות קודם לכן, ב–17 בינואר הגיע הנאשם באישון לילה לסניף "קופיקס" ברחוב ויצמן ופרץ למקום, מיד לאחר מכן הוא ניגש לכספת, פרץ אותה באמצעות לום וסכין וגנב מתוכה 6,000 שקל.

כתב האישום מתבסס על שורה של ראיות שנאספו על ידי שוטרי תחנת כפר סבא, בהן צילומי מצלמות אבטחה הן מבתי העסק אליהם פרץ והן מבתי העסק בהם ביצע רכישות באמצעות כרטיסי האשראי שגנב. במסגרת החקירה, בני משפחתו וקרוביו זיהו אותו בצילומי מצלמות האבטחה שהציגו להם החוקרים. בתחילת החקירה הוא שמר על זכות השתיקה, אך בהמשך הודה בכל המיוחס לו בכתב האישום.

מבקשת המעצר עד תום ההליכים שהוגש נגד האיש עולה כי באמתחתו ארבע הרעות קודמות בעבירות רכוש בגין חלקן ריצה מאסרים ארוכים. עם הגשת כתב האישום, מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך