מקום 3 באירופה ל"דולפיני אשדוד"

הישג ענק לקבוצת "דולפיני אשדוד", אלופת המדינה בקט רגל ל"חרשים וכבדי שמיעה", ב"גביע האלופות בסביליה". מדליית כסף ומקום שלישי באירופה. אשדוד זאת לאחר שגברה 2:4 על הקבוצה האנגלית דונקסטר. המאמן יניב נוחי: "השחקנים הביאו את הלב והנשמה לטורניר, והציגו יכולת אדירה".
מקום 3 באירופה ל"דולפיני אשדוד"

הם יצאו "לליגת האלופות" בסביליה, עם מטרות צנועות, עלייה לרבע הגמר, הם סיימו את "ליגת האלופות", מקום שלישי באירופה!! הצלחה ענקית לקבוצת "דולפיני אשדוד", אלופת ישראל בקט רגל "לחרשים וכבדי שמיעה". מדליית ארד והשיג מדהים!

אשדוד נוצחה בחצי הגמר רק דקה לסיום על ידי "טורינו" מאיטליה, 2:3 והחמיצה עלייה לגמר. בשבת שיחקה אשדוד מול הקבוצה האנגלית דונקסטר וגברה עליה 2:4, או במילים אחרות, מדליית ארד והקבוצה השלישית באירופה. איזה כבוד. את אשדוד מאמנים שני מאמנים, יניב נוחי המאמן ויאיר אלמקייס המאמן הטקטי.

היו"ר הוא יעקב אוליאל. רק נזכיר שהקבוצה התקשתה לגייס 80 אלף שקלים מכיסה עיריית אשדוד עזרה, ספונסרים עזרו ואפילו השחקנים עזרו מכיסם, בהשתתפות של 1000 שקלים כל אחד.

נוחי: "מה שנעשה פה הוא הישג אדיר עבור העיר אשדוד בפרט, ומדינת ישראל בכלל. נבנתה אימפריית "פוטסל "(כדורגל באולמות) באשדוד שעוד תגיע רחוק בענף. השחקנים הביאו את הלב והנשמה לטורניר, והציגו יכולת אדירה. אני רוצה להודות ליאיר אלמקייס מאמן "פוטסל ראשלצ״ שהכניס צבע וידע עשיר ומקצועי לקבוצה. העבודה איתו היא קודש וחווית אימון יוצאת מגדר הרגיל. תודה ענקית לצוות הניהולי יעקב אוליאל, נדב כהן, דן בן ציון ודויד בואני, שבזכותם היו לנו הכלים להצלחה הכבירה הזו".

אלמקייס: " עשינו היסטוריה .זכיתי לעבוד במועדון ענק שבזכות הלב הענק של השחקנים הגענו למקום שלישי באירופה. אני רוצה להוריד את הכובע בפני יניב נוחי המאמן שהוריד מהאגו שלו והכניס אותי לקבוצה ונתן לי להעביר להם את הידע שלי בכדורגל אולמות, כקפטן ראשון לציון הגעתי ל 16 הכי טובות באירופה פעמיים רצוף!!אני חושב שההישג הזה לא פחות גדול אם לא יותר. הבאנו כבוד למדינת ישראל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך