הכוח שבקבלת ההחלטה

חודש אדר הוא החודש השנים עשר והאחרון בגלגל המזלות, ולכן יש לו תכונות מיוחדות, שכן הוא המאסף של המזלות והכוחות שלהם, החיוביים והשליליים כאחד. מזל החודש הוא דגים.
כותבת באשדוד אונליין

סמל המזל – שני דגים השוחים לכוונים מנוגדים, מדגישים את השוני והניגודים של בני המזל. הדגים מסמלים את הפיצול הפנימי החבוי בנפשם וגורם להם להתלבטות מתמדת בין הצורך להתמודד עם מציאות קרה ולוחצת, לבין הרצון לברוח לעבר עולם נפלא של אשליות וחלומות בהקיץ. לבני מזל דגים יש נטייה לתחושה של חוסר והרגשת קורבן. אולם, הצד האחר של אותו כוח יכול להוות כוח חיובי, שמוביל אותם להילחם עבור מה שחשוב. כאמור מזל דגים מאגד בתוכו את כל המזלות, את החיובי והשלילי, את הכוח לפעול או את החוסר אונים ותחושת התלות.

הגיעה אלי אישה צעירה שרצתה להעז ולשנות את חייה, היא לא ידעה ממה להתחיל, החל מרצון של שינוי תעסוקה ורצון לשנות את אופי הבעל. היות ואי אפשר לשנות אופי של בן אדם, יש למצוא דרך להבינו בעזרת ייעוץ. כנומרולוגית ואסטרולוגית, לפני מתן הייעוץ אני מכינה מפת לידה משולבת ומקיפה בעזרת האסטרולוגיה, הנומרולוגיה וכן משמעות האותיות העבריות של שמות בני הזוג, על מנת לתת לה את ההדרכה הנכונה והמתאימה.

שימוש בשלושת הרבדים הרוחניים הללו בעצם מאפשר לקרוא את האדם, להכיר מה תכונותיו, חולשותיו ומה החזקות שבו, מדוע הוא חווה את הקושי בזמן נתון ומאפשרת הדרכה לקבלת תובנות ויציאה לדרך למימוש.
דרך התאמה זוגית של שמות בני הזוג הבנתי שהבסיס למריבות החוזרות ונשנות הוא חוסר התקשורת, הוצאת הכעסים ללא סנן, שמירת טינה ואי יכולת להתגבר על הפגיעה של המילים וכתוצאה מכך התבצרות של כל צד בעמדותיו.
הסברתי לה שעל מנת לבנות תקשורת בונה עם בן זוגה היא צריכה קודם לעבור תהליך פנימי של מודעות, למידת שחרור כעסים ויכולת להתגבר ממקום של יצירת שיח המבוסס על רצון אמיתי לשנות, לתת לכל אחד את מקומו לא ממקום של ריצוי אלא לשנות ממקום של הקשבה ושיתוף פעולה.

בדרך כלל כאשר אנו מתמודדים עם אנשים המעוררים בנו התנגדות, אנו לומדים שיעור גם על עצמנו. לגבי שינוי מקום העבודה, תאריך לידתה מצביע על יכולת מופלאה בטיפול בילדים וכוונתי אותה לתחום הנ"ל. הגברת יצאה עם שיעורי בית, אבל עם רצון להביא את חייה למקום טוב יותר, למקום של הגשמה.

אני פותחת סדנא "אני בראי הנומרולוגיה", בשיתוף עם משרד מעמד לקידום האישה בעיריית אשדוד. סדנא זו תעניק למשתתפיה כלים להתנהלות החזקות, להתמודד עם החולשות ולהתעלות מעליהן, כל זה בכדי להביא אתכם לשגרה מבורכת המעניקה ביטחון וכוח ביצוע, תוך הבנת משמעות תאריך הלידה, המזל האסטרולוגי ושם האדם.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך