לא יעזור לכם

אני לא מבין את הביקורת על דונאלד טראמפ, בארה"ב ובעיקר בארץ. הוא נשיא נבחר. נכון, הוא לא תואם את אידאולוגיית התקשורת, אבל הלו, הרי בשם הדמוקרטיה אתם מדברים, לא? ככה לפחות אתם אומרים. אז תקבלו את רצון הבוחר ודי. מי שמרוויח מזה הוא ביבי, שפשוט הניחו לו בתקשורת . ושבארה"ב יש לו חבר שהוא נשיא, גם ישראל מרוויחה...
סידי

כל פעם שאני פותח טלוויזיה או רדיו ורואה או שומע חדשות בזמן האחרון, אני מרגיש כאילו אלה הם ימי אבל חס ושלום. אתה רואה ושומע פאנלים של "מומחים" לענייני פרשנויות שמבכים את מר גורלם. גורלנו. "פרשנים" טוענים שגרוע מזה לא יכול להיות. שזה אסון בינלאומי, מה זה בינלאומי, בין כוכבי. די כבר מספיק. דמוקרטים עלאק.

כן, כן, אני בהחלט מתכוון לאנשי התקשורת, שאני חלק מהם, אבל מחזיק בדעת מיעוט (רק בתקשורת היא מיעוט) הפוכה משלהם. אמרתי ואגיד תמיד, אני ימני ליברלי (ויש דבר כזה תתפלאו, למרות שרבים טוענים שרק השמאל הוא הבלעדי על הליברליות. קשקוש).
אבל נחזור לעניין שלשמו התכנסנו. דונאלד טראמפ שנבחר לנשיא ארה"ב. רבים בתקשורת לא אהובים את הבחירה הזו. מה זה לא אוהבים, שונאים. מבחינתם נבחר האיש הלא נכון. הם מפמפמים לנו את זה השכם וערב. מוצאים איזה רבע ציוץ של טראמפ או שאלה שלא רצה לענות, במסיבת עיתונאים לאיזה בחור יהודי דתי, כי טראמפ "דוגרי" ואומר לתקשורת מה שרבים רוצים להגיד. שהם לגופו של אדם ולא לגופו של עניין, ומיד טוענים שהוא סכנה לעולם הדמוקרטי (מיד נתייחס לזה אל תדאגו) ואנטישמי ושארה"ב סוערת. עוד קשקוש. איך אדם שבתו התגיירה ונכדיו יהודים הוא אנטישמי. אבל מפמפמים בכל הכח. שוב ושוב. די. יש לנו אינטליגנציה משלנו אם לא שמתם לב.

ועכשיו לעניין טראמפ "הלא דמוקרטי" בעיניכם. לא יעזור לחלק מהתקשורת בארה"ב או לתקשורת בישראל. נבחר נשיא. רגע רגע, הרי אם זכרוני אינו מטעה אותי, אתם מדברים בשם הדמוקרטיה, לא? אז אם נשיא נבחר בצורה דמוקרטית, לא צריך להניח לו? אב גם שמעתי חלק שרומזים שגם היטלר "להבדיל", נבחר בצורה דמוקרטית (נו, באמת. היטלר? אם מישהו מהימין היה רומז דבר כזה, מיד היו קורעים אותו לגזרים. אז די כבר). הילארי קלינטון, שהיא תואמת ברק חוסיין ברוך שפטרנו אובמה, לא נבחרה. לפני הבחירות, שהייתה בטוחה שתבחר, אמרה שהיא מקווה שטראמפ יקבל את הבחירה בצורה הוגנת. נו ומה קרה מאז? קלינטון ונציגה בתקשורת בעולם ובארץ (שתופסים בעמדתה האנטי ישראלית), לא מוכנים לקבל את תוצאת הבחירות. דמוקרטים עלאק.

תתעוררו אנשים. אחרי 8 שנים של הנשיא ברק חוסין ברוך שפטרנו אובמה (אפשר גם לעשות עם רעשנים כמו במגילה כשקוראים את שם המן…) שהדבר האחרון שמעניין אותו הוא ישראל (ראו הסכם אירן, ראו תמיכה באחים המוסלמים במצרים, ראו הסתלקותו מהמזרח התיכון והשארת הבמה לארגוני טרור דמויי "דעאש" ראו…. לא חסר), יש לנו בבית הלבן נשיא חבר אמיתי. אדם שטובת ישראל לפניו, לפני טובת הפלסטינאים ושאר אויבי הדמוקרטיה ואויבי ישראל. אדם שמבין שהטרור אינו מגיע מכאן, מישראל. שאין קשר בין פיגועים בעולם ובארצו, להתנחלויות או לסכסוך הישראלי פלסטינאי. שמבין שהפגועים הם נגד הדמוקרטיה ודרך החיים של "המערב" (מה שאתם "ידידי בתקשורת" ואנשי יבשת אירופה טרם השכלתם להבין). שנים לא התקבל ראש ממשלת ישראל בכזו אהבה. היה תענוג לראות את זה. כמעט חיבקתי את טראמפ במסך מההתלהבות.

ומה עושם בתקשורת? לא מתייחסים לזה. אומרים שטראמפ עוד יתגלה כהיפך הגמור, שהוא נגד ההתנחלויות, שהוא והוא והוא. הלו, דיייייייי. תשמחו בדבריו נגד אויבנו. כי הטיל הגרעיני שעלול שינחת מאיראן, בגלל ההסכם המסוכן של ברק חוסין ברוך שפטרנו אובמה (שטראמפ נגדו באופן חד צדדי) עם אירן, לא יפגע רק בתומכי טראמפ, הוא יפגע גם בכם. בכולנו. די כבר. תפסיקו, זה לא עובד עלינו. תנו חוות דעת עניינית. כמה אנחנו יכולים להתרגז בגללכם. כי אתם מסרבים לראות את המציאות.

יש שני מרוויחים מנושא טראמפ. הראשון הוא בנימין נתניהו ראש הממשלה (שלא פעם חלקתי עליו פה בגלל האידיאולוגיה הכלכלית שלו, לא הביטחונית). לא רק שטראמפ קיבל אותו כמו חבר ל"סיירת" עם חיבוקים (ולא עם רגליים על השולחן כמו אובמה המזלזל. שדאג להעביר תמונה כזו כשהוא מדבר עם ראש הממשלה שלנו. מהיום אמרו אובמה מי?), אלא שהתקשורת בישראל ירדה ממנו, כי מצאה תואם שלו, אבל בגדול יותר. מישהו עם דעות כמו נתניהו, אבל ברמה הבינלאומית. מישהו לנגח בו, כי חס וחלילה הוא תומך נלהב של ישראל. תתביישו זה המעט שאני יכול להגיד (בא לי להגיד כמה מילים בספניולית שלא תבינו, אבל תבינו מהטון שזה לא בעדכם).

המרוויחה השנייה היא ישראל. כן, אנחנו. יש לנו גב בבית הלבן. יש לנו חבר. יש לנו תומך, יש לנו מישהו שהוא נגד אויבנו. אי אפשר לבקש יותר מזה. כל מי שקרא פה את הטורים שלי, ידע את דעתי. חיכיתי לטראמפ. הוא הגיע למזלנו. תרשמו לפניכם למזלנו, ההיסטוריה תוכיח זאת.

אבל עד אז, מצדי "חבריי" בתקשורת הלא אוהדת טראמפ, אתם תמשיכו "לייבב" על ריק, כמו שאומרים "פול גז בניוטרל", זה לא ישנה את המציאות. אני לעומת זאת ושכמוני (ואנחנו באמת הרוב השפוי), נשמח. עכשיו תניחו לי. במקום לראות ולשמוע אתכם…. אני רואה בלופ את פגישת טראמפ נתניהו… ולתפארת מדינת ישראל. רגע עליתי על "סטארט אפ"… תנו לטראמפ להדליק משואה ביום העצמאות… מגיע לו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך