"דולפיני אשדוד" יצאו לאליפות אירופה בסבילה

אלופת ישראל בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, קבוצת "דולפיני אשדוד", יצאה בראשון לאליפות אירופה בסבליה, שתפתח מחר ותימשך עד 26.2. אשדוד שמייצגת את העיר וישראל, רוצה להגיע לפחות לשלב רבע גמר הטורניר. מי שיחפוץ יוכל לראותם בשידור ישיר בעמוד הפייסבוק של "עמותה ספורט חרשים אשדוד".
"דולפיני אשדוד" יצאו לאליפות אירופה בסבילה

אלופת המדינה בקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה, קבוצת "דולפיני אשדוד" יצאה ביום ראשון לאליפות אירופה בסבילה. הטורניר יערך בין ה-20.2 ל-26.2.

בצד המקצועי הקבוצה הוגרלה לבית אחד עם המארחת סביליה (ספרד) ונובה זאמקי (סלובקיה) ותצורף עוד קבוצה, ככל הנראה מגרמניה. מתוך 4 הקבוצות יעלו 2.  ההערכה של היו"ר יעקב אוליאל היא : "היעד שלנו השנה באליפות בספרד היא להגיע השנה למקומות 1-4. הסיכויים שלנו להערכתי הם שנעבור לרבע הגמר מהבית ואז תלוי את מי נקבל שם".

את הקבוצה מאמן יניב נוחי, שמביא את הקבוצה להישגים גדולים, אגב גם בכדורגל באולמות של ההתאחדות לכדורגל. אשדוד השתלבה השנה בליגה הרגילה לקט רגל ועד כה היא מצליחה לא רע. נוחי הוא אחד ממאמני הכושר של מ.ס אשדוד והאו זוכה להערכה רבה בקרב שחקני ואנשי הקבוצה.

הסגל המלא כולל את: דקל זקיף השוער וקפטן קבוצה, האשם דסוקי-שוער שני, מאיר סמימי, מייקל קדוש, רועי בירבנאום, אלון רוסוקלפה, יובל וורנקך, ג'נה מוסלוב, ערן ביטון, חן ברגד, איסקו קרחנוב, יצחק קידר. מנהל הקבוצה הוא נדב כהן.

אגב מי ירצה לראות את משחקי הקבוצה בשידור ישיר,  יוכל לעשות זאת בעמוד הפייסבוק של "עמותה ספורט חרשים אשדוד" , שם יועברו משחקי של הקבוצה. איך סיכם את זה היו"ר אוליאל, "נעשה מבחינתנו את המקסימום וייאלה דולפיני אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך