אלון דאי סיים ראשון במירוץ בסבב "הנסקאר האירופאי", באנגליה

אלון דאי נהג המירוצים מאשדוד, ממשיך לככב בסבב הנסאקר האירופאי. היום, ראשון, הוא סיים במקום הראשון במירוץ במסלול BRANDS HATCH. אלון סיים במירוץ הקודם בשבת שלישי והוא צובר נקודות שמעלות אותו לצמרת האירופאית בסבב הנסאקר. במירוץ צפו 50 אלף איש!!
זכייה בגביע

אלון דאי, נהג המירוצים מאשדוד ממשיך להצליח. היום, ראשון, הוא סיים במקום הראשון בתחרות סבב הנסקאר האירופאי, במסלול BRANDS HATCH, באנגליה.

אלון שנחשב לנהג צעיר ומבטיח, זינק ראשון וסיים ראשון. אגב ביום שבת באותו המסלול הוא סיים שלישי והוא צבר בשני המרוצים, נקודות רבות שהעלו אותו לצמרת הגבוהה של נהגי המירוץ בסבב הנסאקר האירופאי. התחרות נערכה לעיניי 50 אלף צופים בגשם שלא פסק לרדת.

עכשיו יחזור אלון ארצה ובעוד שבועיים הוא ייצא למסלול הבא בסבב, בצרפת. אלון מחזיק בתואר סגן אלוף אירופה של הסבב, אלוף אירופה עד גיל 25, "רוקיי השנה" וחביב הקהל. מספר תארים רב לכל נהג, בוודאי לנהג ישראלי.

אגב בקיץ הוא היה בקורס של "נהגי העתיד" של סבב הנסאקר האמריקאי, שנחשב לטופ של הנסאקר. ייתכן מאוד שבעתיד אלון יגיע גם לשם ויתחרה.

אלון דאי: "אין לי מילים לתאר את ההרגשה, הובלתי מהזינוק עד הסיום, הצלחתי להוביל לאורך כל הדרך למרות שהמקום השני והשלישי היו שם צמודים אליי ולחצו כל הזמן, המרוץ היה רטוב וגשום מה שגרם כל הזמן לנהיגה על המגבלות והחלקות רבות. לקראת הסוף צמיגי הגשם התחילו להישחק מה שגרם למקום השני להיצמד אליי ולנסות לעקוף בהקפה האחרונה מה שהביא לסיום מותח וניצחון בפער של פחות מחצי רכב מהמקום השני. אני רוצה להודות לכולם בקבוצה, למעבדות איזוטסט ושברולט שבלעדיים כל זה לא היה קורה. אני הולך לחגוג היום, וכבר מחר מתפקסים לקראת המרוץ הבא בצרפת"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך