הראשון של בן שמעון 1:1 בין מ.ס לסכנין

במשחק הבכורה של רן בן שמעון כמאמן אשדוד, סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 מול סכנין. אשדוד הובילה משער של אינברום וספגה שיוויון מנבדל ברור של שמש, בן שמעון הורחק לאחר שבא בטענות ובצדק על השער. קינדה נפצע ונטש.
הראשון של בן שמעון 1:1 בין מ.ס לסכנין

זה היה קרוב. רק שער מנבדל ברור מנע מרן בן שמעון את הניצחון הראשון שלו במשחק הבכורה כמאמן מ.ס אשדוד. זה נגמר 1:1 בין אשדוד לסכנין.

המשחק נחלק לשתי מחציות. הראשונה של אשדוד והשנייה של סכנין שלא עשתה דבר כמעט במחצית הראשונה. אגב אשדוד יכולה הייתה לכבוש במחצית השנייה שער של הדקות האחרונות,(85) אבל סנדרו גוטאל המחליף (טוב) נגח למשקוף.

שחקני אשדוד חוגגים את השער (צילום: טל אקוקה)

זה התחיל בשליטה מצוינת של אשדוד. השליטה גם הפכה מהר מאוד לשער. גדי קינדה (34) המצוין, נכנס לרחבה והוציא כדור לאור אינברום, שגם לו היה משחק טוב וזה נגמר רק ברשת. שער בכורה לאינברום.

אשדוד המשיכה ללחוץ, גם במחצית השנייה, בנצי מושל (47) כמעט עשה את השני והחמיץ שער בטוח. אבל גם סכנין עלתה מאוד ממוקדת למחצית השנייה. זה נגמר בשער שיוויון של עידן שמש (57) שלא מפסיק לכבוש. הפעם שער בנבדל ברור של כמה מטרים. בן שמעון כעס ובצדק והשופט מנשה משיח הרחיקו.

גדי קינדה הוחלף סמוך לסיום, בגלל פציעה וחתך ברגלו. הוא טופל ויצטרך מספר ימי מנוחה, יצטרכו אותו לקראת מכבי חיפה במחזור הבא.

אשדוד: ג׳ראפי, בן זקן, עבדל חמיד, סירושטיין, ברוציץ׳, מונד, עזריאל, קינדה(מנגה, 79), אינברום, מושל(ביטון, 67), דוד(גוטאל, 72)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך