מתיחה או קרע לאריאל? תלוי איזה רופא שואלים

ביום שני נפצע אדם אריאל, קפטן מכבי אשדוד/באר טוביה במשחק מול מכבי ת"א. בבדיקה נקבע שיש לו קרע והוא גמר את העונה. אבל אבחנה נוספת אתמול, רביעי קבעה שזו מתיחה. אריאל הולך על האבחנה השנייה ויחזור תוך 3 שבועות. מי צדק? נגלה בעתיד. אשדוד תחכה עם החיזוק שהיה מתוכנן מקומו.

ביום שלישי החזיקו במכבי אשדוד/באר טוביה את הראש. לא רק שהפסידו למכבי ת"א בחצי גמר הגביע, הפסד מרגיז, הסתבר להם כי אדם אריאל הקפטן, שנפצע במשחק "גמר את העונה", מאחר והתגלה שיש לו קרע ברצועה הצידית. אגב, האבחנה הייתה לאחר אמ.אר.איי שעבר.

אבל ברביעי הסתבר להם שאולי בעצם אריאל סובל רק ממתיחה. מסתבר שהשחקן קיבל אבחנה נוספת מרופא אחר שקבע שאין קרע. אריאל החליט ללכת על האבחנה השנייה ויחזור להתאמן בתוך 3 שבועות ואולי לא "גמר את העונה".

בכל מקרה באשדוד מאוד מבולבלים. מבחינתם הם שמחים שאריאל יחזור, מוקדם מהצפוי, אבל לא יודעים איזו אבחנה תקבע. את זה ידעו בקבוצה כנראה רק לאחר חזרתו של אריאל. אגב זה יאלץ את הקבוצה לחכות 3 שבועות ולא להתחזק, מאחר והיה ברור שאם אריאל "גמר את העונה", היא תתחזק בשחקן אחר.

בכל מקרה למשחק הקרוב מול ראשל"צ, במוצאי השבת, לא יהיה אריאל בסגל. על זה יש הסכמה של שני הרופאים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך