אדם אריאל גמר את העונה

רק זה היה חסר למכבי אשדוד/באר טוביה. הקבוצה הודחה בשני מחצי גמר גביע המדינה והיום, שלישי, הסתבר כי אדם אריאל גמר את העונה. אריאל קפטן הקבוצה, נפצע במהלך המשחק ועבר אמ.אר.אי שגילה קרע ברצועה הצידית. אותו אריאל שנפגע רק לפני תקופה קצרה בעינו ממרפק של ג'ו אלכסנדר. מאיר טפיר על המשחק: "גאה בשחקנים שלי".
אריאל פצוע

כשאין מזל אז אין עד הסוף.

ביום שני בערב הודחה מכבי אשדוד/באר טוביה מחצי גמר גבע המדינה, כשהפסידה למכבי ת"א. הבוקר, שלישי, הסתבר כי הפקטן אדם אריאל, גמר את העונה, בעקבות פציעה במהלך חצי הגמר.

אריאל ספג מכה במהלך התנגשות עם גל מקל ממכבי ת"א. הוא נטש את המשחק ונלקח לבדיקה. נראה היה כי המכה אינה פשוטה. הבוקר, שלישי הוא עבר בדיקת אמ.אר.איי ובמהלכה התגלה קרע ברצועה הצידית. המשמעות החלמה של מספר חודשים, או במלים אחרות, אריאל גמר את העונה.

אגב אריאל סובל מחוסר מזל. הוא חזר רק בשבוע שעבר ממנוחה, בעקבות חבטה שספג בפניו מג'ו אלכסנדר, במהלך משחק הליגה מול מכבי ת"א. חבטה מכוונת במרפק לפניו של אריאל, שנאלץ לקבל טיפול לאחר דימם ונפצע בעינו.

באשדוד יש אכזבה גדולה מהתוצאה. בקבוצה מרוצים מצורת המשחק של השחקנים, שהיו קרובים להדיח את מכבי ת"א. בקבוה מקווים כי היכולת הזאת בחצי הגמר, תבוא לידי ביטוי במהלך הליגה. המאמן מאיר טפירו: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל גאה בשחקנים שלי על הלחימה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך