מקורבים לטפירו : "הוא בשיגעון לעלות לגמר ולקחת גביע"

היום, שני, משחק חצי גמר גביע המדינה בין מכבי אשדוד/באר טוביה (18.45, "הארנה") למכבי ת"א. יפתח זיו יודע שאשדוד לא הפיייבוריטית, אבל חושב על הפתעה. מקרובים למאיר טפירו: "מאיר בשיגעון לקחת גביע".
מקורבים לטפירו : "הוא בשיגעון לעלות לגמר ולקחת גביע"

"מאיר בשיגעון לעלות לגמר ולקחת גביע". כך אומרים מקורבים של מאיר טפירו, אשר ראו אותו בימים האחרונים לקראת המשחק היום בחצי גמר גביע המדינה (18.45, ה"ארנה"), מול מכבי ת"א. טפירו היה כל כך עייף גם מנטלית שהודיע לסובבים אותו שהוא הולך לישון מוקדם. מאיר היה עייף גם פיזית, אבל בעיקר נפשית. אחד מאנשי הקבוצה אמר, "אם השחקנים בהתלהבות של מאיר, יהיה טוב".

יו"ר הקבוצה מאיר קיקוז, רוצה גם הוא גמר ראשון כיו"ר : "ההתרגשות פה גדולה, אנחנו יודעים שאנחנו לא מגיעים כעדיפים, אבל נעשה הכל לנצח".

רגע של שקט לפני הסערה. שחקני אשדוד בלובי המלון, לרגע של ״קפה ועוגה״.

דניאל יואינג, שחקנה של הקבוצה אמר לקראת המשחק: "אי אפשר לתרץ שאנחנו קבוצה צעירה, כי אנחנו קבוצה מוכשרת. במשחק הקודם מול כמבי ת"א, קיבלתי עבירות מהר מידי והדברים לא הלכו כמו שרצינו, אבל זה קורה. עכשיו שוב מכבי וזה המשחק לחזור אליו ויש לנו הזדמנות לעשות משהו מיוחד".

יפתח זיו, התראיין אף הוא ואמר: "אנחנו נבוא כאנדרדוג מובהק במשחק הזה וננסה לצאת גדולים. במהלך השבוע ניסינו להתעלם מהמשחק מול מכבי חיפה ולהגיע מפוקסים" למשחק מול מכבי ת"א בחצי הגמר. אנחנו באים לנצח ולא באים להפסיד בהפרש קטן".

שחקני הקבוצה כשירים למשחק ויעמדו כולם לרשותו של טפירו. למשחק יצאו הסעות לירושלים והצפי הוא ל-1000 איש שיגיעו ל"ארנה" לעודד את הקבוצה בניסיון לעלות לגמר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך