התקרבו לאדום

מ.ס אשדוד הפסידה 2:0 לאדומים של הפועל ת"א שנמצאים מתחת לקו האדום והתקרבה אליהם. אשדוד לא ניצלה שלושה מצבים לשער ולבסוף ספגה 2 שערים מ-2 מצבים שהפועל ת"א הגיעה אליהם. במחזור הבא, בשבת, תגיע סכנין לאשדוד.
עוצר כדור בשער

אם הפועל ת"א לא תרד בסוף, היא תיזכר במשחק הזה מול מ.ס אשדוד. אשדוד לא ניצלה שלושה מצבים בטוחים לשערים ולבסוף ירדה מנוצחת 2:0 על ידי האדומים מתל אביב, שמתחת לקו האדום. בהפסדה התקרבה מ.ס להפועל ת"א ואל הקו האדום והיא רחוקה ממנו 5 נקודות בלבד. במחזור הבא תגיע סכנין שרוצה פליאוף עליון. קל זה לא יהיה.

גם תיקו היה טוב לאשדוד, כי זה היה נותן לת"א האחרונה רק נקודה והפער בין 8 הנקודות היה נשמר. אבל אשדוד החמיצה ממצבים בטוחים ובמקום לרדת לא עם נקודה, עם 3 נקודות אולי, היא ירידה בלי כלום.

שחקני אשדוד מתרכזים לפני המשחק. זה לא עזר (צילום: טל אקוקה)
שחקני אשדוד מתרכזים לפני המשחק. זה לא עזר (צילום: טל אקוקה)

זה נפתח כבר אחרי 12 דקות, כשאריאל הרוש, שוערה של הפועל ת"א, מנע שער בטוח מכדור של אינברום (בתמונה של טל אקוקה), בזינוק מדהים. אבל בדקה ה-27 זה היה השיא. כדור חופשי הוגבה לרחבת הפועל ת"א. מיקי סירושטיין נגח פעם אחת ואור אינברום מתוך ה-5 לבדו מול שער כמעט חשוף בעט לחוץ! איך הצליח לעשות זאת?. חן עזריאל עוד הוסיף  החמצה מול הרוש (55), שמנע את שוב שער של אשדוד.

וכמו בספרים, כשלא כובשים, סופגים. הפועל ת"א הצליחה בשתי הזדמנויות לייצר שני שערים. אייל משומר שנכנס כמחליף בהופעת הבכורה שלו בהפועל ת"א, (64), הגביה לשחר הירש שהמשיך מהאוויר פנימה 0:1 לת"א. אשדוד לחצה להשוות וספגה בצד השני את השער השני. שוב משומר (8), הפעם הגביה לאיזיקה שכבש בנגיחה את ה0:2.

אשדוד בחמישה משחקים עם 2 נקודות מתוך 15. חשוב לעצור את זה מול סכנין. חשוב מאוד

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן (סנדרו גוטאל, 70), חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, בנצי מושל, חן עזריאל, תום מונד (דולי מנגה, 70), גדי קינדה, אור אינברום, לוסיו (דין דוד, 61).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך