טיפאני ג'קסון בלי הגבס, אבל לא בסגל

מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תארח בשני (18.10, הקריה), את הרביעית בטבלה, רמה"ש. טיפאני ג'קסון הורידה את הגבס, אבל לא תהייה בסגל הקבוצה. ההערכה תחזור בעוד שבועיים.
טיפאני ג'קסון בלי הגבס, אבל לא בסגל

מבחן רציני ראשון למכבי בן אוצר השקעות אשדוד, לאחר משחקים מול קבוצות תחתית. אשדוד תארח בשני (18.10, הקריה) את רמה"ש הרביעית, כשהמטרה לצבור נקודות לפני הסיבוב השלישי שבפתח.

לקראת הסיבוב השלישי בושרה טובה לאשדוד. טיפאני ג'קסון הורידה את הגבס והיא כבר הייתה באימון הקבוצה ביום חמישי ואף קיבלה טיפול. היא לא תהיה בסגל הקבוצה לקראת המשחק מול מה"ש, אבל היא בהחלט תהיה בשלבים החשובים לקבוצה בהמשך העונה, במיוחד בגמר סל, אליו הקבוצה תגיע ככל הנראה מהמקום השני.

בקבוצה בטוחים כי צמד "הטיפאניות", טיפאני ג'קסון והזרה החדשה, טיפאני הייז, יהיו הפקטור של הקבוצה יחד במשחקים המכריעים של הקבוצה. מי שאמורה לעזוב היא הזרה באשירה גרייבס, שבקבוצה מאוד מרוצים מיכולתה, אבל היא הובאה כמחליפה של ג'קסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך