נציגי ליאז ושרלרואה מבלגיה, עוקבים אחרי גיורגי בטאייב ממ.ס

נציגי ליאז ושרלרואה הבלגיות, עוקבות אחרי גיורגי בטאייב, קשרה הצעיר בן ה-19 של מ.ס אשדוד, שהיה שייך בעונה שעברה לאקדמיה של ליאז. הסקאוטים כבר עוקבים אחריו מאז המשחק מול בני יהודה בליגה ועשויים להגיע למשחק מול הפועל ת"א בראשון. סוכניו תמיר כפיר וישראל אברג'יל אישרו את הידיעה.
בשיא הלחץ

האם גיורגי בטאייב, שחקנה של מ.ס אשדוד, יגיע בעונה הבאה לבלגיה?

מסתבר כי בשבועות האחרונים, עוקבים סוכנים של שתי קבוצות בליגות, ליאז ושרלרואה, אחרי הקשר הרוסי הצעיר בן ה-19 שגדל בדינמו מוסקבה ובעונה שעברה היה שייך לאקדמיה ולקבוצת הנוער של סטנדרד ליאז'.

עוד מסתבר כי הסקאוטים כבר עקבו אחריו במשחקים מול בני יהודה ובית"ר ירושלים וכי הם עשויים להגיע למשחק מול הפועל ת"א, ביום ראשון, בכדי להמשיך ולראותו. כרטיסו של בטאייב שייך למ.ס אשדוד. בליאז ביקשו בעבר מהשחקן וסוכניו, תמיר כפיר וישראל אברג'יל  מסוכנות P.F.T GROUP, כי ימצאו לו קבוצה בה יישחק ויקבל דקות משחק, בגלל גילו הצעיר. הסוכנים אישרו את הידיעה ל"אשדוד אונליין".  אגב אותם סוכנים העבירו שחקן למנצ'סטר סיטי, אולכסנדר זינחנקו, שהושאל לאיינדהובן ההולנדית, אבל לפני כן הוצע למכבי ת"א, שוויתרה.

אגב אם בסופו של דבר יוחלט באחת משתי הקבוצות לרכוש את בטאייב, הם יצטרכו לעמוד מול מ.ס אשדוד, אשר כרטיסו שייך לקבוצה. לאחרונה מקבל בטאייב דקות משחק רבות באשדוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך