אוואט: "הייתה קריסה של מערכות. נתמקד בדבר החשוב לנו – הליגה".

מאמן אשדוד רוני אוואט, לא עשה הנחות לעצמו ולמס. לאחר ההפסד 4:1, ברבע הגמר לבני יהודה. כמו שזה נראה צפויים שינויים בהרכב הקבוצה לקראת הפועל ת"א בראשון. נראה כי דין דוד ומושל יחזרו להרכב ואולי גם סנדרו גוטאל יפתח. עבדל חמיד נטש את המשחק לאחר פציעה גם זן זקן סובב את הברך.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

"זו הייתה קריסה של מערכות. מסוג הימים שהכל הולך הפוך". כך אמר רוני אוואט, מאמן מ.ס אשדוד, בסיום משחק ההפסד במשחק רבע הגמר הראשון, 1:4 לבני יהודה. משחק הגומלין ייערך ב-28.2 באצטדיון "המושבה".

אוואט הוסיף: "לא הופענו למחצית השנייה ושילמנו מחיר יקר. הקהל בא בטענות? גם אני אם הייתי בקהל היום הייתי מאוכזב מהקבוצה שלי. צריך להרים את החברה ולעשות חושבים טוב טוב ולדעת דווקא מהמקום הלא טוב הזה לדעת לקום לקראת המשחק החשוב ביום ראשון בליגה מול הפועל ת"א. נדע להפיק את הלקחים".

כמו שזה נראה ההרכב בראשון צפוי להיות שונה. נראה  כי דין דוד ובנצי מושל יחזרו להרכב לאחר שישבו על הספסל. גם אור אינברום צפוי לחזור לאחר צהובים. ייתכן כי גם החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל יפתח. המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן אוואט, ישבו בסיום המשחק בניהם בצד ודיברו, כשיתר השחקנים ישבו בדממה עם הראש למטה. גם שחקני הקבוצה היו בהלם מהתוצאה. אחד מהם אמר: "לא יודע מה קרה לנו. אין לי מה להגיד אפילו".

המגן טום בן זקן סובב את ברכו במהלך המשחק ורק מחר או מחרתיים ידעו את מצבו. הבלם חאתם עבדל חמיד יצא בגלל פציעה בפתיחת המשחק, אבל הוא צפוי לשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א. אגב המאמן אוואט אמר כי הכוונה להתרכז עכשיו רק בליגה: "בוא נהיה ריאלים, לשחק במשחק הבא בגומלין הגביע ולנצח 0:4 זה לא פשוט. נתמקד בדבר החשוב – בליגה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך