אינברום ייעדר ברביעי מרבע הגמר בגלל צהובים בכורה לויגור

ברביעי תגיע בני יהודה (19.00, הי"א) למשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. כמעט כל הסגל יעמוד לרשות המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי. דולי מנגה שחזר ארצה, טום בן זקן שחזר מפציעה, הקשר הברזילאי ויגור עשוי לפתוח בהופעת בכורה הרכב . גם החלוץ האוסטרי יהיה לראשונה בסגל וישולב. מזרחי יגיע למרות שהוא חולה בימים האחרונים.

"כאבי ראש טובים", כך אפשר לכנות את מה שעובר על המנג'ר יוסי מזרחי והמאמן רוני אוואט, אנשי הצוות המקצועי לקראת המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה, מול בני יהודה (19.00, הי"א) ביום רביעי. אגב מזרחי לא הגיע לאימון בשלישי והוא חולה בביתו, אבל הוא אמור הלגיע למרות שהוא חולה ויהיה בספסל הקבוצה כרגיל בצוותא עם המאמן רוני אוואט.

שחקנים רבים חוזרים לסגל או יעמדו לרשותם. דולי מנגה שחזר ארצה לאחר שנעדר כשבוע, בשל בעיה באישור העבודה שלו. המגן הימני טום בן זקן, שאמור לחזור לעמדה שלו ובכך לשחרר את בנצי מושל לחלק הקדמי גם משה אוחיון חזר לאימונים ויוכל להיות בסגל. לגבי גדי קינדה שנפצע במשחק מול רעננה, הרי שגם הוא יוכל לשחק. מי שיחסר הוא אור אינברום בגלל צהובים.

בחלק הקדמי יעמוד לרשות אוואט ומזרחי לראשונה חלוץ הרכש החדש, האוסטרי סנדרו גוטאל. גוטאל לא שיחק עד היום בגלל שלא שיחק זמן רב, אבל הוא עצמו אמר: "אני מאמין שאשחק ברביעי". כמו שזה נראה הוא יהיה בסגל. גם הברזילאי ויגור שכבר היה בסגל הקבוצה, עשוי לפתוח בהרכב לראשונה. אואוט מתלבט בחוד ולא ברור אם ישחק עם לוסיו או דוד, או שניהם.

זה יהיה המשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. משחק הגומלין בין שתי הקבוצות ייערך 28.2 (20.55, המושבה). בסיכום שני המשחקים תקבע העולה לחצי גמר גביע המדינה. אוואט אמר כבר בעבר כי באשדוד, למרות המאבקים בתחתית, מאוד רוצים להגיע לשלבים הגבוהים בגביע.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, בן זקן, עבדל חמיד, סירושטיין, ברוצ'יץ', קינדה, עזריאל, ביטון (מנגה), ויגור, מושל, לוסיו (דוד)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך