ואז הגיעה נס ציונה

לאחר שני ניצחונות ברציפות, יצאה קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד למשחק חוץ בנס ציונה וחזרה עם הפסד 30:27. אשדוד סבלה מסגל חסר בגלל פציעות של עמרי קושמרו, טיאומר דודר ומיכאל גרברניק. במחזור הבא תגיע הפועל ראשל"צ לאשדוד.
ואז הגיעה נס ציונה

הסיבוב השני האיר עד היום פני לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. שני ניצחונות ברציפות מול הפועל ר"ג וקרית-מוצקין. בשישי מול נס ציונה, בחוץ, זה נגמר. לא היה הפעם נס…ציונה. אשדוד נוצחה 30-27 למרות משחק לחימה של האדומים .

אשדוד שהגיעה בסגל חסר מאוד למשחק עם פציעתם של עמרי קושמרו, טיאומר דודר ומיכאל גרברניק, פתחה את המחצית הראשונה לא טוב עם המון איבודי כדור והגנה רופפת, שחקני נס ציונה ידעו למצל זאת עד תום והצליחו לרדת למחצית הראשונה בהפרש של 6 שערים,  18-12 .

אבל שחקני אשדוד שלא רצו לוותר על המשחק עלו למחצית השנייה אחרת לגמרי משחק.  ישראל ביטרמן , דדי פרץ ובר מסורי שהרבו להבקיע ובלטו על המגרש צמצמו את היתרון של נס ציונה עד ל2 שערי הבדל, 2 דקות לסיום. זה נראה כאילו אשדוד עושה את הקאמבק שלה, אבל שחקני נס ציונה, הצליחו לשמור על הפער ואפילו להגדילו בשער ולא לאבד את הנקודות

במחזור הבא תגיע הפועל ראשל״צ תגיע להתארח בהיכל במקיף ט׳ ואשדוד חייבת מבחינתה את הנקודות היקרות כדי להמשיך ולנסות להדבר לצמרת הגבוהה.

הבקיעו לאשדוד: בר מסורי 8 שערים, ישראל ביטרמן 6 שערים,  דדי פרץ 5 שערים, קריבוקאפיץ, אדיר כהן, ברק עמר ויוסי ביטרמן 2 שערים כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך