אוואט: "כל משחק על 6 נקודות הוא בעל משמעות"

ביום ראשון (19.00) תגיע רעננה לאשדוד, למשחק מהחשובים העונה עבור מ.ס אשדוד. לשתי הקבוצות 21 נקודות. המאמן אוואט מודע לחשיבות המשחק. דולי מנגה צפוי לחזור ארצה רק בראשון ולכן לא ישחק. החלוץ האוסטרי סנדרו גוטאל לא יישחק למרות שיחרורו הגיע. לעומתו עידו דוידוב צפוי להיות בסגל.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

"כל משחק על 6 נקודות הוא משחק בעל משמעות, אנחנו יודעים את זה". כך אמר רוני אוואט, מאמנה של מ.ס אשדוד לקראת משחקה של הקבוצה מול רעננה, ביום ראשון (21.00, הי"א). לרעננה 21 נקודות, בדיוק כמספר הנקודות של מ.ס אשדוד והיא מקום אחד מתחת לאשדוד בגלל הפרש שערים פחות טוב.

לצערו של אוואט, מי שיחסר גם במשחק הזה הוא דולי מנגה שחקנה של הקבוצה, שטרם חזר ארצה, בגלל שלא סודרה אשרת שהייתו בארץ. באשדוד חשבו כי מנגה יחזור, אבל הוא אמור לחזור ק ביום א', לפני המשחק ולא יישחק כי לא ערך ולו אימון אחד בקבוצה. אגב באשדוד ניסו להיעזר גם באביו של השחקן, בבלגיה, אבל זה לא הסתייע. לעומתו יחזור חאתם עבדל חמיד להרכב לאחר שנעדר מול בית"ר ירושלים, בגלל מחלה.

מי שעוד יחסרו במשחק מול רעננה, הם טום בן זקן שרק חזר לאימונים, רועי בקל הפצוע ותום מונד שחזר להתאמן לאחר כחודש מחלה. לגבי לוסיו שנפצע מול ירושלים, עדיין מתלבטים. הוא ערך אימון מלא, אבלך יוחלט אם הוא יפתח בהרכב או דין דוד. לגבי השחקנים החדשים, האוסטרי סנדרו גוטאל לא יהיה בסגל למשחק למרות שהגיע השחרור עבורו מקבוצתו הפולנית. ויגור הברזילאי עשוי להיות בסגל. עידו דוידוב צפוי להיות בסגל וגם לשחק.

ההרכב המשוער: ג'ראפי, מושל, אלחמיד, סירושטיין, ברוצ'יץ', קינדה, בטאייב, עזריאל, אינברום, ביטון, דוד (לוסיו)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך