איזהו העשיר השמח בחלקו

האם אני מרוצה מחיי? האם אני מסופק? האם הצלחתי בכול משימותיי? כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

המון שאלות שהמחנה המשותף לכולן היא האם בכלל אני מאושר? יש אנשים הקושרים את האושר לכסף, אם יהיה לי כסף אזי יהיה לי יותר טוב. בין אם אתם שכירים ובין אם אתם בעלי עסקים, כדאי לכם ליצור את האיזון בין הרוח והחומר בחיים. נקודת האיזון שונה אצל כל אחד ואחת מאתנו, יש אחד מה שהוא מרוויח מספיק לו ואילו האחר צריך עוד ועוד… לאנשים יש את התפיסה השגויה שכסף יביא להם אושר וממשיכים לדבוק בתפיסה הזאת, ושוב מגלים בסוף שהשפעת הכסף נמוכה משהעריכו.

יש שתי סיבות אפשריות לתחושת ההחמצה הכל כך נפוצה: אפשרות אחת היא שבאמת כסף לא יכול לקנות אושר, והאפשרות השנייה היא שכסף יכול לקנות רמה מסוימת של אושר, אבל הרבה אנשים לא יודעים איך להשתמש בכסף כדי להשיג זאת.

אבל לא הכול כסף, מי לא רוצה להגשים את עצמו מבחינה אישית, להרגיש סיפוק ואושר מהעשייה היום יומית, לקום כל בוקר עם חיוך ולעשות את מה שבאמת אוהבים לעשות? כולנו רוצים! אבל בפועל מעטים אנשים שבאמת אבל באמת מגשימים את עצמם. גם בהחלטות היום יום שלנו אנו מרגישים מתי נכון לנו לעשות דברים. לעיתים אנו רוצים לעשות משהו אבל יש איזה הרגשה שמשהו עוצר אותנו, מרגישים שזה עדיין לא הזמן. אחד הנושאים המרתקים והחשובים שאפשר להיעזר עבורם במפה נומרולוגית הוא זמנים ועיתויים למהלכים בחיינו. מתי נכון לעשות את הצעד הנכון, מתי נפתח חלון הזדמנויות מתאים לפעולה שאנו רוצים לעשות או לשנות.

עלינו להבין שבעזרת הנומרולוגיה יש באפשרותנו לראות את הפוטנציאל עיתויים/זמנים הנכונים לפעול. ביכולתנו ללמוד באיזה שנה אנו נמצאים ומהי האנרגיה שתשפיע עלינו על-ידי חישוב נומרולוגי. ביכולתנו לגלות את האתגרים וההזדמנויות שעומדות בפנינו אשר יאפשרו לנו לבחור את ההחלטות הטובות ביותר בזמן הנכון.

מה זה מזל? מתי זמן לעשות. יש החושבים שאם הצלחנו והולך לנו אזי המזל מאיר לנו פנים. למעשה אנשים שולטים על הגורל שלהם, ככל שאתה מאמין שאתה שולט בגורל שלך, הסיכוי שלך להצליח ולהיות מאושר, עולה. בנוסף לכך, אדם צריך להאמין שיקרה לו משהו טוב, אופטימיות זה הסוד הגדול. היות ורוב האנשים אינם מודעים ליכולתם אזי ייעוץ הוא-הוא הפתרון לכך. ייעוץ נומרולוגי יוביל אתכם מהקושי אל הצמיחה ומשם להצלחה. במהלך פגישה הייעוץ תוכל לשמוע כיצד לנתב החיובי שבך על מנת לצאת מחוזק ונחוש בכול התלבטות, משבר או צומת דרכים.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך