"התבגרתי מנטאלית. לפני 5 שנים הייתי רואה באי ההצלחה סוף העולם"

טאלי קריאף, היו"ר של מכבי בן "אוצר השקעות" אשדוד, חלמה על אירופה, על גביע המדינה ועל אליפות * לא משהו יוצא דופן כשמדובר בדאבליסטית של ישראל בכדורסל נשים * עכשיו בראיון לעיתון "המגזין", לאחר ההדחה גם מגביע המדינה על ידי אליצור חלון וגם מהיורוקאפ על ידי ונציה, היא מדברת בגלוי על הכל * קריאף: "לא אלך שוב לאירופה עם תקציב כזה"
"התבגרתי מנטאלית. לפני 5 שנים הייתי רואה באי ההצלחה סוף העולם"

טאלי לקחת את זה קשה?
"לא. אני מבינה שהייתה פה בעיה עם טיפאני ג'קסון שנפצעה ושברה את היד, וההחלפות שנאלצנו לעשות. זה לא מה שבדיוק רצינו ולא עם הקבוצה הזו נרשמנו לאירופה. נרשמנו עם הייטאוור וטיפאני ג'קסון שנפצעו והכל היה בלחץ של זמן ולקחנו את מה שהיה בשוק באותו רגע. השנה זה לא עבד כמו שצריך, תמיד בדקה ה-90 זה מסתדר, השנה לא, אבל זה לא נורא, יש גם שנים כאלו".

את מאוכזבת ממישהו?
"לא, ממש לא. אני מאוכזבת מהגורל, אבל לא תמיד הכל הולך לפי מה שאנחנו רוצים. מקבלת הכל באהבה. אם היית שואל אותי לפני 5 שנים זה היה סוף העולם, היום למדתי שלא תמיד מנצחים בספורט. כל עוד אני בשליטה על הדברים וזה לא הולך, אתאכזב. אבל שאני מאבדת שליטה, כמו הפציעות וזה לא תלוי בי, אז אני לא מתאכזבת. יש יד שמכוונת מלמעלה ואני הולכת איתה לטוב או לרע".

לא מספיק אירופה, גם הגביע הלך בארץ.
"עוד פעם אגיד, זה קרה באותו שבוע של הפציעה של טיפאני ג'קסון ואת החשיבות שלה לקבוצה לא צריך לפרט. זה מאכזב אבל התקדמנו".

הייתי בטוח שזה היה מרסק…
"התבגרתי מבחינה מנטאלית. עכשיו אנחנו מקווים שהסגל יתגבש, עם שתי הטפיאניות, ג'קסון והזרה החדשה טיפאני הייז, נראה אחרת. עשינו החתמה טובה עם הייז, עוד יראו את זה. אני אופטימית, קח את המשחק מול רמת חן (בשני 71:77 לרמת חן). הקבוצה נלחמה ובשבילי עם 2 זרות זה כמו ניצחון. אני בטוחה שנראה אחרת בהמשך".

המצב אומר משהו על המאמן עדן ענבר לעונה הבאה, אולי על הנוכחית?
"לא. בגלל שקרו הרבה אירועים שלא בשליטתו ולא בשליטתנו ובגלל שהנסיבות הן שקבעו, אני לא יכולה להאשים את המאמן, אז הוא קיבל הנחה" (צוחקת).

אחרי מה שעברתם, בשנה הבאה תנסו שוב אירופה?
"אני לא אלך לאירופה עם התקציב הזה. ניסינו לעשות את מה שעשינו לפני שנתיים. אז היה לנו תקציב גדול מאשר בעונה הזו והגענו לחצי גמר וכמעט לגמר ואפילו לקחת את גביע אירופה. השנה עם התקציב שהיה, זה היה בגדר נס שהגענו לאן שהגענו. אני יותר לא הולכת עם תקציב כזה. אם לא תהיה התגייסות של כל הגורמים לאירופה, למרות שהספונסר והעירייה נתנה את חלקה, זה רחוק ממה שצריך. לא נלך שוב לאירופה. זה לא כמו הדחיפה לכדורסל גברים בארץ שתקציב אינו הבעיה".

נשארה רק הליגה. אתן עדיין אלופות, שלא תאבדו גם את זה?
"לא נאבד את אליפות. אם טיפאני חוזרת לא נאבד. אנחנו חוזרים לתמונה בגדול".

אם את אומרת, אנחנו בטוחים. אז מה נאחל לך?
"בריאות ושמחה"

וצלחת אליפות?
"צלחת זה הבונוס לחיים, אבל לא העיקר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך