ראש העיר אירח את "דולפיני אשדוד" לקראת יציאתם לליגת האלופות בספרד

קבוצת "דולפני אשדוד", אלופת המדינה בקט רגל "לחרשים וכבדי שמיעה", התארחה אצל ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, לקראת יציאתה לליגת האלופות בסבילה ב-20.2, כנציגת ישראל. ראש העיר לסרי הבטיח כי אם הקבוצה תגיע למשחק הגמר, הוא יגיע לצפות בהם. יעקב אוליאל היו"ר: "אני מודה לראש העיר על תמיכה ועל הליווי וכמו גם לתורמים שבזכותכם נצא לליגת האלופות בספרד במטרה לייצג בגאווה את אשדוד ואת מדינת ישראל". ניתן יהיה לצפות בשידור חי משחקי הקבוצה בדף הפייסבוק של "עמותת חרשים אשדוד"
ראש העיר אירח את "דולפיני אשדוד" לקראת יציאתם לליגת האלופות בספרד

קבוצת הקט רגל לחרשים וכבדי שמיעה "דולפיני אשדוד", אלופת המדינה ומחזיקת הגביע, בליגה "לחרשם וכבדי שמיעה", שהחלה בהכנות לקראת ליגת האלופות בסבילה ספרד, ב-20 לחודש זה, התארחה ברביעי אצל ראש העיר אשדוד שהודיע שאם הקבוצה תגיע לגמר האליפות, הוא יגיע לצפות בהם.

הקבוצה שקיימת 17 שנה בשנה זו משחקת בפעם ראשונה בליגת כדורגל אולמות בהתאחדות לכדורגל ובמקביל משחקת בליגת הקטרגל חרשים. מבשל הזכייה באליפות היא יוצאת לליגת האלופות, כנציגת ישראל.

ראש העיר קיבל סקירה על הקבוצה ועל הישגיה. הזכייה הרביעית באליפות ארצית בליגת חרשים, הזכייה ראשונה וההיסטורית בגביע מדינה וההישג הגדול בעונה שעברה, מקום שמיני מתוך 24 בליגת האלופות.

יעקב אוליאל יו"ר הקבוצה: "היעד שלנו השנה באליפות בספרד היא להגיע השנה למקומות 1-4. הוגרלנו בבית עם המארחת סביליה (ספרד) ונובה זאמקי(סלובקיה). אני מודה לראש העיר על תמיכה ועל הלווי וכמו גם לתורמים שבזכותכם נצא לליגת האלופות בספרד במטרה לייצג בגאווה את אשדוד ואת מדינת ישראל. יהיה שידור חי ממשחקי ליגת האלופות בספרד בפייסבוק של "עמותה ספורט חרשים אשדוד" ויאללה דולפיני אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך