אלופי ישראל לנוער בהיאבקות מאשדוד

2 מתאבקי נוער בסגנון יווני רומי מאשדוד, דוד לבקובסקי ויעקב גלמן זכו בתואר אלופי ישראל ומתאבק נוסף, נתנאל סיידוב זכה בארד. יורם אסרף מנכ״ל רשות הספורט: ״רשות הספורט תמשיך לקדם את הענפים השונים״,
אלופי ישראל לנוער בהיאבקות מאשדוד

גם בהאבקות בסגנון יווני רומי יש לנו אלופים. דוד לבקובסקי, יעקב גלמן זכו באליפות ישראל ובמדליית הארד זכה נתנאל סיידוב.

לאלה מכם שלא שמעו מעולם על ענף ההאבקות בסגנון יווני רומי רצוי שתדעו שלא רק שהענף קיים באשדוד הוא גם פורח, השבוע התבשרו ברשות הספורט על שלושה אלופים צעירים ממחלקת הנוער של הפועל אשדוד.

הישג זה רק מראה ומדגיש את נחיצותו של מרכז המצויינות ועל העתיד לבוא מתחומי אמנויות הלחימה השוניםם בעיר. שלושת האלופים הם:

מקום ראשון לבקובסקי דוד עד 97  ק"ג
מקום ראשון גלמן יעקב במשקל 74 ק"ג
מקום שלישי נתנאל סיידוב במשקל 60 ק״ג .

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט העירונית: ״אלה הבשורות הטובות ביותר שאפשר לקבל, כן ירבו כמותם בענפי הספורט השונים, רשות הספורט תמשיך לקדם את ענפי הספורט השונים, והמגווונים גם אם הם פחות פופולאריים ומוכרים. מרכז המצויינות בג׳ודו שעושה את צעדיו הראשונים עתיד להביא עוד הרבה בשורות מכיוון אמנויות הלחימהה השונות ולשים אשדוד בקדמת הבמה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך