זהירות: מאות אייפונים חדשים, גנובים – ונעולים – יציפו את השוק

שודדים פשטו על סניף iDigital וגנבו שלל המוערך על סך מיליון שקלים. כעת הם ינסו למכור אותו ברשת במחירים זולים, שימו לב - המכשירים חסומים ולא ניתן לעשות בהם שימוש.
זהירות: מאות אייפונים חדשים, גנובים - ונעולים - יציפו את השוק
PARIS, FRANCE - SEP 16 2016: New Apple iPhone 7 Plus unboxing in the first day of sales - Hello text on first run. New Apple iPhone acclaims to become the most popular smart phone in the world in 2016

לפני כשבוע פרצו שודדים את החנות iDigital במתחם שרונה בתל אביב וברחו עם שלל בשווי מיליון שקלים. הם גנבו ציוד רב מן החנות, בהם מכשירי אייפון, אייפדים, מחשבים ניידים ונייחים, שעוני אפל ועוד. מיד לאחר ידיעת הגניבה יבואנית אפל דאגה לחסום את כל המכשירים הגנובים לשימוש – כשרוב המכשירים הם אייפון 7.

כך נחסמים מכשירי האייפון: הראשונה היא חסימת המספר הסידורי של המכשיר – הפעולה נעשית משרת התקשורת של חברת הסללור. מכשיר שמספר הסידורי שלו נחסם, אינו יכול להוציא שיחות. גם אפל יכולה לבצע חסימה כשבשלב הראשוני של הדלקת המכשיר, תתבקשו להכניס כרטיס סים – אך במידה והמכשיר חסום האייפון יציג לכם הודעת שגיאה והמכשיר לא ייפתח כלל לשימוש.

סביר להניח כי ינסו השודדים בקרוב למכור את המכשירים ברשת במחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שאם אתם נתקלים בקרוב במכירה חשודה שכזאת – היזהרו! המכשירים יהיו חסומים וגם את המחיר 'המשתלם' שתשלמו עליהם, אתם עלולים להפסיד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך