זרה חדשה במכבי בן אשדוד טיפאני הייס

יומיים לאחר ההדחה מאירופה ויש למכבי בן אשדוד כבר זרה חדשה. טיפאני הייס הוחתמה ותגיע בראשון במקומה של אבדי פאריה. בשני תשחק הקבוצה בחוץ (18.10) מול רמת חן "למשחק העונה" מבחינתה, בליגה.

בתוך 48 שעות מאז ההדחה מ"היורוקאפ" על ידי ונציה ובמכבי בן אשדוד כבר החליטו להחליף זרה ולהביא במקומה אחרת. מי ששילמה מיד את מחיר ההדחה היא אבדי פאריה ובמקומה הגיעה טיפאני הייס.

טיפאני הייס שנבחרה במקום ה-14 בדראפט האחרון על ידי אטלנטה דרים. הייס בת ה-27 (1.78) בוגרת מכללת קונטיקט איתה זכתה בשנת 2009 ובשנת 2010 באליפות המכללות. הייס שיחקה בעבר לפני כ-5 שנים בראשל"צ.

באשדוד אמרו אתמול כי זה חיזוק מצוין לליגה. היו"ר טאלי קריאף : "הייס נחשבת אחת הטובות.. היא קלעית מצוינת. מקווה שתשתלב וטיפאני תחזור ונצא לדרך חדשה לשמור את האליפות". טיפאני ג'קסון שכף ידה נשבר, חסרה לקבוצה במשחק מול ונציה ובקבוצה רוצים לראותה כבר חוזרת לליגה בכדי לשמור על תואר האליפות, התואר היחיד שנשאר, לאחר ההדחה מאירופה ומהגביע..

ביום שני (18.10, זיסמן), תצא אשדוד למשחק חוץ אולי הקשה ביותר שלה, משחק שמקבל את התואר "משחק העונה". אשדוד תתארח אצל מכבי רמת חן, יריבתה המרכזית לתואר האליפות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך