שלום לך אירופה

מהר מכפי שצפו, נגמרה העונה האירופית למכבי בן אשדוד. אשדוד הייתה צריכה לנצח ב-7 הפרש את ונציה בגומלין, אבל נוצחה בבית 72:51, הפסד כואב, שבשורה התחתונה שלו היא נפרדת "מהיורוקאפ". שי דורון עם 20 נקודות. עדן ענבר: "הפסדנו לקבוצה טובה יותר". נותרה הליגה.
שלום לך אירופה

ברביעי שעבר, אנשי מכבי בן אשדוד היו עם הרבה תקווה, שלמרות ההפסד לקבוצה מונציה 58:52, בשלב השני ביורוקאפ, ניתן לתקן בבית, לנצח בלמעלה מ-6 נקודות ולעבור שלב. בסיוטים הכי גדולים שלהם הם לא חשבו שזה יגמר כל כך צדדי, לטובת האורחות מונציה 72:51, או במילים אחרות – אירופה נגמרה. שלום לך אירופה.

לאחר הרבע הראשון, כבר ניתן היה להבין שזה לא היום של אשדוד. האורחות עלו ליתרון 21:12 והכדורים לא נכנסו. מצד שני הכל הלך לשחקניות מונציה. זה המשיך גם ברבע השני עם 11:19 לאורחות ולבסוף 40:23 במחצית לונציה. איך אומרים? תם הטקס. למעשה אשדוד לא ניצחה באף רבע, מארבעת הרבעים וכמו שאמר המאמן עדן ענבר בהגינותו: "הפסדנו לקבוצה טובה מאיתנו". שי דורון עם 20 נקודות ניסתה, אבל לא הצליחה.

עכשיו אשדוד תתרכז בליגה. טיפאני ג'קסון אמורה לחזור בעוד כשבועיים למשחק ויש לזה חשיבות רבה לקבוצה, שכל מה שנותר לה מהעונה הזו שנפתחה מצוין, היא הליגה, שכן היא הודחה מאירופה ומהגביע.

קלעו לאשדוד: דורון 20, גרייבס 15, וילר 6, לויצקי 5, שפיר 4, פרסלי 1.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך