אושר ושמחה, כאן ועכשיו!

אושר הוא אחד מסוגי הרגשות החיוביים, סוג של רגש המבטא את מצבו הנפשי והמנטאלי של האדם שמקורו בהנאה וסיפוק. האושר מתאפיין בהרגשה חזקה של שמחת חיים ולו סממנים פנימיים, כמו תחושות של התלהבות, רוגע ותקווה וסימנים חיצוניים כמו חיוך, צחוק או שמחה. מצב של אושר כולל הרגשה טובה, בריאות, ביטחון, תענוג, שביעות רצון, שלוות נפש ואהבה. אנו משקיעים את מירב חיינו כדי לעשות את מה שאנו מעריכים שיביא לנו אושר, אבל מסתבר שלפעמים דווקא המרדף אחרי האושר גורם לאנשים להיות אומללים ואילו כאשר אנו ניצבים בפני אתגרים מורכבים, אנו מצליחים לייצר לעצמנו את האושר.
כותבת באשדוד אונליין

בני האדם יעשו כמעט הכול כדי למצוא את האושר. אמנם לכל אדם יש תפיסה משלו לגבי אושר, אבל ככלל אם אנו משיגים את המטרות שהצבנו לעצמנו, אנו מסופקים. אז מה קורה כשאנו לא משיגים את המטרות או כשאירועים בחיים אינם תואמים את הציפיות שלנו, האם אז איננו מאושרים? שמירה על איזון הציפיות שלנו ולקיחת דברים בפרופורציה, מבטיחה שנוכל ליהנות מאושר. צריך לחשוב באנרגיות חיוביות, להאמין בטוב, לפרגן, מילה טובה או מחמאה, להוסיף חיוך גדול ואם ניתן, לחבק חיבוק גדול מכל הלב והנשמה.
אין זה סוד, קיים חוק קוסמי הקובע, שדומה מושך דומה. כלומר, כשאני מחייך ומאושר – העולם מחייך אלי. השמחה היא הרגשה פנימית הנובעת מעומק הלב והיא הרגשת אושר ועונג הבא מסיפוק כאשר מגיעים לשלמות ושלווה בלא דבר מפריע או מטריד ועל פי עשיית טוב. מטבעו האדם רוצה לקבל הנאה ותענוג, רוצה ליהנות מהחיים, מכאן נובעת השאיפה שלנו לתחושת האושר.

חשיבה חיובית היא מפתח לאושר ושמחה בכול אחד מאתנו, כפי שנאמר על ידי חכמנו: "אתה נמצא במקום בו נמצאות מחשבותיך. ודא שמחשבותיך נמצאות במקום בו אתה רוצה להיות…".

אני יכולה על ידי בניית מפה נומרולוגית מקיפה לכוון אותך אל האושר והייעוד שלך בחיים. על ידי צירוף ופענוח כל המספרים בתאריך הלידה שלנו, ופענוח האותיות המרכיבות את שמנו יש באפשרותנו לגלות את האמת על חיינו ומה באמת יגרום לנו לאושר. נוכל להבין מדוע מצבים מסוימים קשים או נוחים פחות ממצבים אחרים, מהו הייעוד של חיינו וכיצד ניתן להגשים את עצמנו בצורה נכונה על מנת להיות מאושר מבפנים.

הנומרולוגיה מלמדת את האדם מי הוא ומהן יכולותיו. כשהאדם מודע לתכונותיו וכישרונותיו הוא יכול להתחיל וליצור שינוי בחייו. יש לזכור כי בעולם יכול האדם לשנות רק את עצמו ולא את האחר. ברגע שאני משנה את עצמי, רק אז יש סבירות שהאחר ישתנה בעקבותיי. כאשר אני אחייך לאדם, סביר להניח שאזכה לחיוך בחזרה. בגדול זה מה שאנו רוצים, להיות מאושרים. זה אפשרי והכול בידנו…

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך