פנדלים בדרך לרבע

מ.ס אשדוד חזרה מפיגור 1:0 בשמינית הגביע מול בית״ר ת״א רמלה לרבע הגמר. זה הלך להארכה כמו בכל משחקי הגביע האחרונים, בגביע המדינה ובגביע הטוטו. זה נגמר ב4:5 בפנדלים. מ.ס ברבע הגמר.

כשמ.ס אשדוד רואה גביע, זה נגמר בהארכה.  כך זה היה מול קרית-שמונה בחצי גמר גביע הטוטו, כך זה היה בשלב הקודם בגביע מול איכסל וכך גם הפעם בשמינית הגמר מול בית״ר  ת״א/רמלה. הפעם זה נגמר ב1:1 ו-4:5 בפנדלים למ.ס. מ.ס ברבע הגמר.

בדקה ה-5 בית״ר רמלה הייתה קרובה לשער אבל ג׳ראפי הדף למשקוף. בדקה ה-45 זה כבר היה ברשת עם שער של עדן שרם. 0:1 לאורחים.

אשדוד פתחה את המחצית השנייה בניסיון להשוות ולחצה את בית״ר ת״א/רמלה. ביטון (50), התקרב לזה, אבל רק כמעט. גם האורחים הגיעו ליותר מכמעט ורק ג׳ראפי מנע שער מבעיטה של זיסו.

אינברום כובש את הפנדל המכריע (צילום: טל אקוקה)
אינברום כובש את הפנדל המכריע (צילום: טל אקוקה)

זה עבד בדקה ה-69 עם כדור נדיר של גדי קינדה למושל בין כל הגנת האורחים, מושל המשיך רוחב ושחקן רמלה אושר אבו בעט פנימה 1:1.

אשדוד חיפשה הכרעה. בן בן יאיר כמעט הפתיע את שוער האורחים בכדור חופשי  מ-50 מ!!! והוא הדף ברגע האחרון. באגריץ׳ הוכשל ברחבה והשופט החלש אורן סמיניאן חשש לשרוק. ברוציץ׳ כמעט כבש בשניה האחרונה והלכנו להארכה.

אשדוד כמעט סגרה עניין, 3 דק לסיום. השוער היה מחוץ לשער, ברוציץ׳ בעט ואושר אבו מנע שער מהקו. אם אין שער יש פנדלים. זה נגמר ב-4:5 בפנדלים עם פנדל אחרון של אינברום

כך יעשה למי שעצר פנדל (צילום: טל אקוקה)
כך יעשה למי שעצר פנדל (צילום: טל אקוקה)

אשדוד: ג׳ראפי, מושל, סירושטיין, עבדל חמיד, ברוציץ׳, בטאייב (קינדה, 35, באגריץ׳ 82), עזריאל, ביטון, אינברום, מנגה (בן יאיר,  71) לוסיו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך