נתפס חשוד שפרץ לכלי רכב ליד בית העלמין

משטרת ישראל מבצעת כל העת בחינה למעלולי ונתוני הפשיעה, וכנגזרת מכך מכווינה את הפעילות האופרטיבית של כוחותיה על מנת להגביר את ביטחונו של האזרח שומר החוק. בפעילות שכזאת שנערכה אמש בעיר אשדוד, נעצר חשוד, 38, תושב המרכז לאחר שפרץ לכלי רכב בסמוך לבית העלמין. החשוד הועבר לחקירה בה קשר עצמו לחשדות. מעצרו הוארך הבוקר בבית המשפט בחמישה ימים נוספים
נתפס חשוד שפרץ לכלי רכב ליד בית העלמין

בפעילות שערכו אמש בלשי המשטרה בעיר אשדוד, יחד עם שוטרי הסיור ומחלקת הביטחון של עיריית אשדוד, בעקבות מספר התפרצויות לכלי רכב באזור בית העלמין בעיר, הבחינו ברכב שעורר את חשדם. בדיקה העלתה כי החשוד הספיק לפרוץ לשלושה כלי רכב שחנו במקום. בלשי המשטרה שהחלו בפעולות להביא למעצרו, הצליחו תוך זמן קצר לשים ידם על החשוד בחנות סמוכה. לאחר מעצרו הועבר החשוד לחקירה במשטרה שם קשר עצמו לחשדות המיוחסים לו, ולאחר החקירה נכלא. הבוקר הוארך מעצרו בבית המשפט באשקלון בחמישה ימים נוספים, עד יום ראשון הקרוב. ״כל אדם הבוחר בדרך פלילית, אחריותו המלאה כי עינה הפקוחה של משטרת ישראל, ולעיתים בסיוע מצלמות בערים המרושתות בהן, תביאו אל חדרי החקירה במשטרה ואל מאחורי סורג ובריח״, ציינו במשטרה.

16357579_10212041148813669_1194691460_o

לאחר שלאחרונה ארעו מספר התפרצויות לכלי רכב באזור בית העלמין בעיר אשדוד, ערכו גורמי החקירה והמודיעין במשטרה פעילות שכללה איסוף ממצאים שיביאו לאיתור החשוד במעשים אלו. ניתוח ממצאים אלה הביא אמש את כוחות המשטרה לבצע פעילות אופרטיבית כאמור על מנת ללכוד את החשוד בעבירות ההתפרצות והגניבה מכלי רכב במקום. שיתוף פעולה יחד עם גורמי הרשות המקומית ומוקד המצלמות בעיריית אשדוד, מוקד ״צופה רואה״, סייעו לאיתור דמויות וכלי רכב פוטנציאליים למעשים אלו.

אמש הביאה פעילות מקדימה זאת למעצרו של חשוד, תושב ראשון לציון כבן 38, לאחר שהספיק על פי החשד לפרוץ לשלושה כלי רכב שחנו במקום. מיד לאחר שביצע את זממו, המשיך החשוד ונסע ברכבו אל חנות לממכר ציוד דייג על מנת לרכוש פתיונות טרם ימשיך בדרכו אל חוף הים. כוחות המשטרה עצרו את החשוד בחנות וזה טען מיד בפניהם ״אני יודע למה״. החשוד נעצר לחקירה וכאמור היום הוארך מעצרו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך