מ.ס תנסה ברביעי להפעיל לרבע הגמר

ביום רביעי (20.55, הי"א), תגיע בית"ר ת"א רמלה מהלאומית, למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. אשדוד עם מסדר חולים תנסה לעבור את המשחק, כשהפנים בעצם ליום שבת, למשחק החוץ בטדי. אוחיון יחזור לסגל ויגור קרוב לחתימה. שיחה נערכה עם אביו של דור פרץ.

ברביעי (20.55, אצטדיון הי"א), תנסה מ.ס אשדוד לעשות צעד נוסף בגביע המדינה. אשדוד תארח את בית"ר ת"א רמלה מהליגה הלאומית למשחק במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. באשדוד לא מזלזלים ביריבה מצמרת הליגה הלאומית, במיוחד שיש מסדר חולים של ממש ו-6 או 7 שחקנים עלולים להיות חסרים בסגל של הקבוצה.

גדי קינדה שלא יכול היה לשחק מול בני יהודה, כרגע לא יהיה בסגל, מאחר וירצו לשמור אותו למשחק החשוב מול בית"ר ירושלים בטדי בשבת. משחק שהוא "על הלחם", על הנקודות, שהקבוצה צריכה לאסוף בכדי להישאר בליגת העל. לגבי רועי בקל שנטש את המשחק, בשל פציעה, עדיין לא ברור עד כמה יהיה כשיר. טום בן זקן שסובל מרגישות בשריר האחורי לא יישחק ונראה כי גם מול בית"ר ירושלים לא יהיה בסגל. תום מונד נעדר מכמה משחקים בגלל "מחלת הנשיקה", שככל הנראה שפקדה אותו שוב וגם אדיר טובול לא כשירו ולזה יש להוסיף את דין דוד הורחק במשחק מול בני יהודה. מי שיוכל לחזור ככל הנראה לשחק הוא משה אוחיון שגם הוא נעדר מכמה משחקים בשל פציעה.

בעניין החיזוק, נראה כי נערכה שיחה מצד אחד מאנשי אשדוד עם אביו של דור פרץ ממכבי ת"א, אבל מחכים לראות מי יאמן ואת מי מכבי תשאיל. בשבת הוא גם נכנס כמחליף, כך שלא ברור מה יהיה. בנושא ג'אבר עטאא כאמור יש הדיינות מול חיפה. כמו שזה נראה מי שקרוב לסכם בקבוצה הוא הברזילאי ויגור, שהצוות המקצועי מרוצה ממנו, למרות שברור שעד שישחק משחק מלא, יעברו לפחות שלושה שבועות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך