במ.ס ינסו לזרז עסקת עטאא, מאוריציו ופרץ ברשימה. תתקבל החלטה בנוגע לזרים

ההפסד לבני יהודה והפצועים הרבים חידדו לצוות המקצועי יותר את הצורך בחיזוק. כמו זה נראה ינסו לסגור את עסקת עטאא, יבדקו אם מאוריציו קורדיירו ודור פרץ יכולו בכל זאת להגיע ויקבלו החלטה על הזרים ויגו וצ'ומאק שנבחנים.

בעקבות ההפסד לבני יהודה ביום ראשון (2:0), החליטו יוסי מזרחי המנג'ר ורוני אוואט המאמן, לנסות לזרז את החיזוק מהארץ ומחו"ל. בנוסף לא פחות מ-7 שחקנים פצועים או בספק כרגע והעבודה שהסגל אינו מספיק, מוסיפה לרצון לעבות אותו כבר בקרוב.

כמו שזה ייתכן שעסקת  ג'אבר עטאא שבאשדוד מאוד רוצים, תזורז בימים הקרובים. העובדה שהשחקן יכול לשחק כבר עתה ולא צריך להיכנס לכושר משחק, עומדת לזכותו. מה גם שמזרחי מאוד מאמין בשחקן.גם דור פרץ ברשימת השחקנים שאשדוד רוצה.

לגבי הזרים שנבחנים, ברור שיצטרכו לקבל החלטה. השניים שנבחנים הם האוקראיני ייבגני צ'ומאק והברזילאי ויגור, שניהם קשרים. ההתלבטות גדולה, בגלל עניין הכושר, אבל כמו שזה נראה החלטה תתקבל. שם אחר שכל הזמן עולה, הוא מאוריציו קורדיירו. קורדיירו שייך אומנם לקרית-שמונה, אבל הוא כבר הביע רצונו לשחק. ייתכן שמאמן קרית-שמונה קשטן יתנגד, אבל הצעה טובה עשויה להביאו לאשדוד.

רוני אוואט מתכוון לשוחח עם דין דוד על ההרחקה שהותירה את הקבוצה בעשרה שחקנים. בסיום הוא אמר: "זו הייתה החלטה טיפשית של רגע. זה מחיר חוסר הניסיון של דין והשחקנים הצעירים, נשוחח איתו ונבהיר לו את חומרת המעשה. לדעתי מה שעובר עליו לאחר ההרחקה הוא לו פחות מעונש שהיינו נותנים לו". דוד התנצל בפני חבריו כבר בחדר ההלבשה.

אגב חשש לגבי מצבו של גדי קינדה שסובל מעומס. בקבוצה רצו להכניסו כמחליף, אבל השחקן הודיע כי הוא סובל ממתיחה בשריר ואינו יכול לשחק. לכן לא נכנס כמחליף ובמקומו נכנסגיורגי באטייב, שאוואט אמר כי הופתעו ממנו לטובה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך