אדום וכתום. דוד הורחק בני יהודה ניצחה 0:2 את מ.ס

מ.ס אשדוד רצתה לחזור מהפיגור 1:0, מול בני יהודה. אבל דין דוד הורחק (49), לאחר פגיעה ללא כדור בקנדיל , אשדוד נותרה ב-10 שחקנים והתוצאה שער נוסף ו-0:2 בסיום לבני יהודה ובעיקר החמצת הזדמנות לברוח מהתחתית. לא פחות מ-7 שחקנים בספק או יחסרו לקבוצה בגביע ברביעי מול בית"ר ת"א/רמלה ברביעי. בשבת משחק חוץ בטדי.
הבקיע פנדל - אלחמיד
הבקיע פנדל - אלחמיד

את משחק ההפסד לבני יהודה צריך להתחיל דווקא מהדקה ה-49. בני יהודה הייתה ביתרון 0:1 משער של אמרי תורג'מן. אשדוד עלתה בכדי להשוות ואז דין דוד בהחלטה של אמוציות פגע ללא כדור בקנדיל מבני יהודה והורחק. אשדוד בעשרה שחקנים ספגה עוד שער והמשחק נגמר מבחינתה.

זה היה משחק של הצהרת כוונות. ניצחון היה מביא את אשדוד קרוב מאוד לפליאוף העליון, מרחק נקודות בודדות, אבל ההפסד הזה החזיר את אשדוד למאבקי התחתית. נכון באשדוד לא דיברו על החלק העליון, אבל עדיין זו החמצת הזדמנות.

מ.ס פתחה מצוין את המשחק והייתה קרובה לשער. בדקה ה-24 כדור של דן ביטון פגע במשקוף. דווקא אז תורג'מן כבש את השער הראשון שלו 4 דקות אח"כ, ואז הגיעה ההרחקה של דוד.

בדקה ה-65 זה נגמר. פדרו גלבאן שחזר לבני יהודה השאיר כדור לרועי גורדנה שהמשיך לאלמוג בוזגלו  והאחרון בעט מ-16 מטרים כדור שג'ראפי לא הגיב לו וזה נגמר רק ברשת. 0:2. אשדוד עוד ניסתה לחזור, מנגה החמיץ (69) שער בטוח, עזריאל )82) היה קרוב בכדור חופשי מ-16 מטרים וזה נגמר.

ברביעי תגיע בית"ר ת"א/רמלה למשחק גביע. לא פחות מ-7 שחקנים בספק או יחסרו למשחק. רועי בקל שנטש בדקה ה-9 בגלל מתיחה, דוד המורחק, טובול, בן זקן, אוחיון וקינדה הפצועים ומונד שנעדר למעלה משבועיים בשל חשש ל"מחלת הנשיקה".

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, בנצי מושל, חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ'יץ', רועי בקל (גאורגי בטאייב, 9), חן עזריאל (בן בן יאיר, 86), דן ביטון (אור אינברום, 66), דין דוד (הורחק, 49), דולי מנגה, לוסיו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך