זהו, נגמרו הבעיות של אירופה?

לחכם סידי יש שאלה - האם צרפת סיימה את כל בעיות הביטחון שלה, שיש לה זמן להתפנות לטפל בבעיות שלנו פה? עובדה שכן. היא קיימה את הוועידה לשלום בפריז, שבו הודיעה כי היא קוראת לאמץ את פתרון שתי המדינות. כמה פיגועים לצערי צריכה אירופה להבין שישראל היא לא האויבת שלהם?. ב-20 בינואר כולם יהפכו, כך נקווה, ללא רלוונטיים. אגב הם ביקשו מטראמפ לאמץ את ההחלטות שלהם... הצחקתם את דונאלד, שעומד להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים, במהרה בימינו. מי שרוצה שיוסיף אמן...
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

לידיעת ילדי סוריה, אתם לא מעניינים אף אחד. רקה שתדעו. אתם, אלה שמדממים יום יום בידי ממשלתכם, שרוצחים בכם יום ולילה, שקוטעים לכם את החלומות בדם, אתם לא מעניינים. אותי אתם מעניינים מאוד. הלב שלי נקרע, גם אם אני ישראלי ולא סורי, אבל את העולם אתם לא מעניינים. עובדה. לא מאמינים? אז הנה, בבקשה, עבורכם אין להם זמן, עבור ישראל, עבור החלטות נגדה, יש להם זמן לוועידה שלמה.

בפריז נערכה השבוע הוועידה הבינלאומית "לשלום" (מבחינתי ולהתראות…), שהתקיימה ללא נציגים מישראל ומהרשות. בסיומה התפרסמה הודעת סיכום ובה קריאה לאימוץ פתרון שתי המדינות (יהודית/ישראלית ופלסטינאית), כי רק זה יביא שלום (בסדררר), על בסיס גבולות 1967 ותמיכה בעקרונות החלטת מועצת הביטחון שגינתה בנייה בהתנחלויות ובמזרח י-ם. באמת גילתם את אמריקה.

75 מדינות התכנסו לדון עד כמה ישראל פוגעת וכובשת את הפלסטינאים. 75 מדינות שחלקן אפילו לא שומר על זכויות אזרחיהן, בודקות איך אנחנו שומרים את זכותם של הפלסטינאים. שאפו. באמת שאפו. ועל כולם מנצחת צרפת וארה"ב ששלחה את מזכיר החוץ קרי, שאפילו הוא יודע שהוא אינו רלוונטי יותר. ב-20 בינואר גם לא יהיה רלוונטי להיסטוריה. אז יתחלף השלטון בארה"ב.

תראו, חכם סידי מבין שהעולם רוצה לפתור את בעיות הפלסטינאים, שכן זו הבעיה היחידה כעת במזרח התיכון ובעולם… למי שלא הבין את הציניות, אז זה היה בשיא הציניות. אין בעיות אחרות שצריך לפתור? סוריה, עיראק? רגע, נגמרו הבעיות של אירופה בתוך אירופה? יש להם שקט ביטחוני, שהם יכולים לטפל בענייני ביטחון של מדינה אחרת? מתי תבינו אירופה, ההחלטות שלכן, שכל רצונן למצוא חן בעיניי כמה מדינות באזור, כי אפשר לדוגמא הרוויח מהנפט האיראני נניח, גם אם בדרך מעלימים עין שהם עוזרים לשלטון בסוריה לרצוח את ילדיו, פוגעת בכם. כן בכם.

מתי אירופה תבין שבאותן ההחלטות נגדנו, סליחה בהחלטה ה-1000 ומשהו נגדנו, הם רק מגבירים את הטרור, שמבין שיש לו אור ירוק. ומה חשבתם? שהטרור יעצור בישראל. הרי אתם יודעים שלא, אתם, בצרפת, גרמניה, בלגיה אנגליה, שכחתי מישהי? מתי תבינו שזה שאתם מנסים לפגוע בישראל, זו פגיעה עקיפה בכם? אנחנו נלחמים בטרור שפוגע בכם? מתי תבינו? מתי? בעוד 5- 10 100, 1000 פיגועים? לא שאני מאחל לכם, אבל מתי תבינו, מתי?

הכי מצחיק זה שמילא ישראל לא הגיעה לוועידת "השלום" (עלאק) , כי ברור שהכל מתוכנן נגדנו, גם הפלסטינאים לא הגיעו. גם הם לא סופרים אתכם. יודעים למה? כי הם לא רוצים 2 מדינות בגבולות 67, הם רוצים הכל!! הרי אולמרט וברק כבר הציעו לאבו מאזן בעבר את מה שאתם הודעתם בצרפת, בדרמה שראויה לגיחוך. ומה הם אמרו? לא רוצים. אז תעשו טובה תניחו לנו כבר. אבל כמובן שלא. בואו נשכח מרצח עם שנעשה רוסיה, במקומות אחרים באזור ונרד לחיי המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון.

הכי הצחיק אותי, שהם פנו לדונאלד טראמפ, הנשיא הבא שיבוא עלינו לטובה ב-20 בחודש, יום שישי הזה, שיקבל את המלצות הוועידה המצחיקה שלהם. תגידו יא פתאים, נראה לכם שיש משהו חדש בקשקושים שלכם? נראה לכם שטראמפ לא מבין מי האויב? בניגוד אליכם הוא מבין שהאויב היא לא ישראל, אלא חלק מהמדינות שהן "זאב בעור כבש", שלקחו חלק ב"וועידת השלום" ולהתראות הזאת?

כמו שזה נראה, טראמפ לא רק שלא יקבל את בקשתכם, אלא יעביר את השגרירות האמריקאית לירושלים כפי שהבטיח, במהרה בימינו אמן. אני אמרתי אמן, אתם מוזמנים גם… אתם יודעים מה, זה יגרום לישראל מעבר לניצחון מוראלי. זו הכרה בירושלים כבירת ישראל. השיג בינלאומי ענק. מה אמרו הפלסטינאים בתגובה להחלטת טראמפ? כי מבחינתם יהיו "השלכות הרסניות". כך אמר אבו מאזן. אתם הבנתם? השלכות הרסניות. מה? טרור? מה? פיגועים? באמת לא "מתאים" לכם.

אז מי לא רוצה פה שלום? אנחנו? מי לא מוכן לדבר על שתי מדינות? אנחנו? הרי אם מישהו מהפלסטינאים חושב שישראל תוותר על ירושלים כבירתה, הוא לא רק לא מוכן לשלום, הוא לא מוכן שנהיה פה. עכשיו תארו לכם שאנחנו אומרים לאנשי הוועידה בפריז כי להחלטה שלהם יהיו "השלכות הרסניות"? מיד היו מאיימים ויוצאים באיומי גינוי.

לא יודע מה יהיה עם פתרון שתי המדינות, צרפת יכולה לצאת בעוד וועידה וחצי מצידי, מצידנו. כמו שזה נראה, הפתרון היחיד באזור הוא של מדינה אחת פה… מדינת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך