עבדל חמיד שהוזמן לנבחרת : "אשמח אם אגיע הכי רחוק בתפקיד בלם"

חאתם עבדל חמיד, המוזמן הטרי ממ.ס אשדוד, לנבחרת ישראל, הגיע לכאן בכלל לתפקיד התקפי, קשר קדמי. כיום לאחר שהוא משמש כבלם הקבוצה עם מיקי סירושטיין, אין מרוצה ממנו. הבונוס כאמור הוא הנבחרת. הכל בראיון שנערך לו באתר הרשמי של מ.ס אשדוד. אל חמיד: "העיר אשדוד ומ.ס הם בית עבורי". מכבי ת״א עוקבת.
חאתם עבדל חמיד זומן לנבחרת ישראל

חאתם עבדל חמיד הגיע לאשדוד מגנט בתחילת העונה. הוא הגיע לתפקיד הקשר קדמי, אבל מהר מאוד הגיע להיות הבלם, בצוותא עם מיקי סירושטיין. השניים הפכו יחד לצמד בלמים מהטובים בליגה.  עבדל חמיד אולי לא אהב התחילה את התפקיד ההגנתי, אבל בסופו של דבר זה הביא לו זימון לנבחרת ישראל. אוהד צויק, דובר הקבוצה, ערך איתו ראיון לאתר הרשמי של מ.ס אשדוד

חאתם לפני שנתיים עזבת את אשדוד ועברת לאירופה

"קיוויתי לעשות משהו טוב באירופה, התחלתי ברומניה, הייתה לי חצי עונה מדהימה, אח"כ נמכרתי ועברתי לגנט מבלגיה, לצערי לא קיבלתי את ההזדמנות להוכיח את עצמי וגם הייתה לי פציעה ארוכה. החלטתי שאני רוצה לשחק וחזרתי לאשדוד, מבחינתי הביתה, מקום להרגיש בבית, שיתנו לי את הזמן לחזור לעצמי. פניתי לג'קי בן זקן והוא מיד החזיר אותי".

לאחר פתיחה פחות טובה עכשיו אתה בלם עם מיקי וזו הצלחה מסחררת

"לקח לי חודש וחצי חודשיים לחזור לכושר שאני רוצה לראות את עצמי. הייתי קשר, מגן ולבסוף הוחלט שאתרכז במשחק אחד וחשבנו שלתפקיד הבלם עם הנתונים שיש לי, אני יכול היות הכי טוב ואני שמח שזה באמת מה שהיה ומקווה שזה ימשיך".

אתה רואה את עצמך ממשיך בקריירה שלך כבלם?

"אני הולך על זה עד הסוף. אני נהנה מהתפקיד. אומנם התחלתי כשחקן התקפה אבל אשמח אם אגיע הכי רחוק שיש עם התפקיד הזה".

אנחנו בחלון ההעברות מתחילות לצוץ הצעות?

"אני בהחלט חושב על העתיד שלי. אני כאן עד תום העונה בהשאלה. השאיפות שלי הן להתקדם למקומות גבוהים, אבל אני כרגע מרוכז בקבוצה ובהשארתה בליגה ושבקיץ אקבל הצעה מקבוצה גדולה". בימים אלו פורסם כי מכבי ת״א, בה שיחק השחקן, עוקבת אחריו בכדי לצרפו.

אתה חוזר לגנט בסוף העונה

"לא יודע אם אני רוצה לחזור לגנט אחרי איך שהתייחסו אליי שם, אבל הכל פתוח".

איך היה לחזור לעיר?

"שיחקתי פה 4 שנם וזה בית עבורי. אשתי מאוד אוהבת את העיר, זו עיר מדהימה וכמו שאתה רואה אני אוהב להיות פה"

(אגב בראיון שנערך לפני זימונו של עבדל חמיד לנבחרת, הוא נשאל על סיכויי לחזור…מסתבר שזו הייתה נבואה שהגשימה את עצמה)

אתה חושב שיש לך מקום בנבחרת?

"אם אמשיך לשמור על הכושר שאני נמצא בו אשמח מאוד להיות בנבחרת".

כאמור יש לו.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך